Gå til innhold

James Bond , observert på Jæren 8)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen var vistnok utstilt under flystevne på sola litt tidligere i måneden, å en kjenning av meg fikk i oppgave å kjøre bilen tilbake til forhandleren i Oslo etterpå. Det hadde ikke jeg heller takket nei til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen var vistnok utstilt under flystevne på sola litt tidligere i måneden, å en kjenning av meg fikk i oppgave å kjøre bilen tilbake til forhandleren i Oslo etterpå. Det hadde ikke jeg heller takket nei til.

Kanskje det er den jeg har sett i Sandvika området da! Spotta for en stund siden en slik Aston med 007 i slutten av reg. nummeret. Kan da ikke være så mange med samme slutten på nummeret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aston Martin i samme klasse som BMW? Dere må tulle... den er laaangt laaangt over. Fantastisk flott bil.

helt enig. er ikke mange bmwer i mine oyne som kan maale seg med Aston Martin.. Muligens M5, M6, kanskje M3..... Hadde greit kjopt en AM i fremfor en BMW om pengene var der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvertfall at Jaguar Norge hadde en DB9 som registreringsnummeret sluttet på 007.

De hadde også nye typen Jaguar XK hvor registreringsnummeret var XK42000 og som vi vet har Jaguar XK en 4,2 l. V8! ;)

Hadde jeg vist hvordan man legger ut bilder her kunne jeg lagt ut bilder av min weekend med en Jaguar XK hehe.. Har en kompiss som har en slik en her i Usa og naar han er paa firma tur saa passer jeg bilen hans da jeg bor rett ved siden av flyplassen.. elsker den bilen.. :) vakke den kul Jan Cato? :P du som har sett bilder av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...