Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro det blir mye jobb om du skal legge opp dette. Det enkleste og definitivt billigere er å kjøpe haifinne og montere - uten at den har noen form for funksjon. Om du da velger å kjøpe haifinne råder jeg deg til å kjøpe original finne, de som leveres på E60, E65 etc.

normal_05150011.jpg

Lagde forøvrig en liten test for å se hvordan det så ut. Det gir deg vel en viss pekepinn på hvordan det blir seendes ut..

34524059wp0.jpg

Skrevet

Tror ikke det blir så voldsomt mye arbeid, Carputeren skal jeg ha nedi koffertrommet der hvor Navi/Cd veksler bruker å være, er vel bare å ta vekk taktrekket det å borre hull stikke ledningen gjennom å feste antenna, for så å tre ledningen ned gjennom de stolpene bak, sånn i grove trekk mener jeg.

Skrevet

hmm, ja. Det er nok mulig det. Ser bare for meg svært mye jobb når slikt skal legges opp i bilen. En på E60 forumet la opp bluethoot anlegg i bilen og da var både dashbord, seter, taktrekk og alt ute for å legge om. Men det er nok verdt det når det blir ferdig :)

Forøvrig syns jeg ikke det så så galt ut med Haifinne på E39 jeg, kjør på! :D

Skrevet
hmm, ja. Det er nok mulig det. Ser bare for meg svært mye jobb når slikt skal legges opp i bilen. En på E60 forumet la opp bluethoot anlegg i bilen og da var både dashbord, seter, taktrekk og alt ute for å legge om. Men det er nok verdt det når det blir ferdig :)

Forøvrig syns jeg ikke det så så galt ut med Haifinne på E39 jeg, kjør på! :D

Hehe ja det kan se ganske brutalt ut i sånne tråder hvor man skal installere diverse :D

Skrevet
bør kanskje rustbeskytte litt også?

Joda, selvfølgelig, borrer hull å legger aviser over for så å pusse litt rundt hullet og grunne/lakke.

Skrevet
Hvordan har du tenkt å løse det med Carputeren ellers? Jeg holder på å installere i min E39 for tiden.

Det blir ikke med det første jeg skal til, men hva tenker du på da?

Tenkte først på å kjøpe en Lilliput å integrere den der hvor cd/kasett spiller bruker å stå, men ble litt usikker etter å ha lest litt om Lilliput så det blir nok muligens en Xenarc 700TSV 7" isteden der, planen var å få tak i en brukt Radio å bruke den til å lage adapter, eventuelt 2 adapteroverganger til vanlig cd spiller i E39.

Ellers tenkte jeg å ha ett Voom pc kabinett baki der hvor Navi/cd skifter bruker å stå, videre tenkte jeg på en liten 4 kanals forsterker, vet ikke helt hvor jeg vil plassere denne ennda, det blir ikke noe sub i mitt oppsett da vi har 2 små barn og jeg må ha plass til barnevogn.

ellers står det mye brukbart i forummet her:

http://www.mp3car.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...