Richie85 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 nydelig E36 cab! Husker da denne lå til salgs på nettet og da stod den på 18" BBS RC hjul.. fikk så lyst på den! Ser nå hvorfor.. den ser strøken med stor S ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Jævlig lekker cab! Sagt det før, sier det igjen.Personlig ville jeg gått for to rør bak og ikke øyelokkene Samt faceliftnyrer. Der du står parkert har jeg ofte stått i påsken ja Som vakt.. Bestemt meg for å fjerneøyelokkene samt faceliftnyrer, men to rør blir det ikke. Ihvertfall ikke enda Vakt på TG da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Da blir dette montert til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 dim og innpress på de hjula? Så dype å pene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Skikkelig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Du har PM Ola` Takk for det ArneS89! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Sitter og funderer på om jeg skal ta i bruk bilen som helårs bil fra og med neste høst, da denne ikke er vinterkjørt før. Det jeg da lurer på er om dette vil føre til at verdien på bilen synker? Jeg vil jo tro det. En bil som ikke er vinterkjørt i løpet av 12 år er jo mer attraktivt enn en som har blitt det? Synspunkter noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg ville ikke tatt den i bruk. Spar den stakkars bilen for steinsprut, salt og helvette. Så er det alltid så mye bedre å ta den ut om våren etter man ikke har kjørt den på flere måneder. Blir ikke like fort "lei" bilen Du har et sjeldent pent eksemplar. La den fortsette å være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Helt enig! Om det ikke er nødvendig så er det mye bedre å ha den som en sommerbil om du har mulighet til det. Jeg solgte akkurat min E30 M-Tech II nettopp på grunn av det her, jeg ville ikke bruke den som noen helårsbil, derfor fant jeg ut det var best å selge den istedenfor. Det er mye artigere å ta frem bilen til våren og vaske av den, slå ned taket å cruise en runde! Dessuten så kan E36 Cab være litt ballete om vinteren uten hardtop har jeg erfart, vinduer og litt diverse har en tendens til å fryse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Nei jeg har helst ikke lyst å ta den i bruk som helårs bil. Får se hva slags muligheter jeg har til høsten igjen. Hvis ikke så får jeg se om den muligens blir lagt ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 ....Dessuten så kan E36 Cab være litt ballete om vinteren uten hardtop har jeg erfart, vinduer og litt diverse har en tendens til å fryse litt. Skulle til å nevne den der jeg også.. Dette er et kjedelig fenomen med Coupé og.. Ikke kjør den om vinteren vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvis ikke så får jeg se om den muligens blir lagt ut for salg. Da tar du kontakt med meg isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Du er ikke den eneste som har gitt beskjed Men skal huske på det hvis det går den veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Tatt ut bilen fra en lang, mørk tid i garasjen Fant ut at jeg skulle plukke av lyktelistene. Det var myyyye lim! Med listene: Nettopp fjernet listene: Resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Fin bil du har må jeg si! Ganske sikker på at jeg kommer til å savne Cab`n sin sommeren desverre, eheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå