Thunder Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hekkskjørtet er mye feitere i virkeligheten. Det er vanskelig å få det illustrert på bilder. Den bygger ikke noe særlig mer enn 1-2 cm ned da den limes på den org. bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 kan du bruke hekk skjørt sammen med hengerfeste ? petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Det lurer jeg og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Sikkert spesial spesial laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Går sikkert greit med en slik som dette http://www.brinkweb.com/index.php?actio ... id=8&lid=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Det lurer jeg og på Det går bra å ha hengerfeste selv med ACS hekkskjørt, og tror det kun er å skjære hull til festet og kjøpe deksel tilpasset skjørtet for å skjule hengerfestet.. Dekselet står i prislista til AC Schnitzer med eget artikkelnummer. (for avtagbart hengerfeste altså, men alt annet enn avtagbart er jo helt uaktuelt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hekkskjørtet er mye feitere i virkeligheten. Det er vanskelig å få det illustrert på bilder. Den bygger ikke noe særlig mer enn 1-2 cm ned da den limes på den org. bakfangeren. Enig. Detaljene rundt AC Schntizer stylingen er vanskelig å få fram på bilder, men det er i virkeligheten de sportslige, og ikke for ekstreme, detaljene kommer til sin rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg syns at stylingen er diskre og meget pen og gjør at bilen skiller seg ut fra mengden av E-60 på en positiv måte. Ihvertfall virker det slik for min del. Bilen vekker ganske mye oppmerksomhet og det er nå både og. Glad jeg har mørke ruter, hehehe... Ser at spesielt kvinnfolk liker bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg syns at stylingen er diskre og meget pen og gjør at bilen skiller seg ut fra mengden av E-60 på en positiv måte. Ihvertfall virker det slik for min del. Bilen vekker ganske mye oppmerksomhet og det er nå både og. Glad jeg har mørke ruter, hehehe... Ser at spesielt kvinnfolk liker bilen godt Det er bra sikkert at kvinnfolk liker den ja! Har jo kjørt en del blikkfang, men er akkurat som om damene ser mer på femmern enn de andre bilene. Til og med mer enn de så på S2000! De ser vel potensitale for familiebil i bimmern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Bilen står forøvrig til salgs på finn.no og felgene ble stjålet natt til i går. Prisen er satt til 305 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Bilen står forøvrig til salgs på finn.no og felgene ble stjålet natt til i går. Prisen er satt til 305 000 kr. Ble felgene stjålet på bilen??? Tror du selger den litt billig i forhold til hva du har av konkurranse på Finn.no. Ville solgt den til 340000,-. Men med sommerfelger seff! Hvorfor selger du? Ser ut som jeg bare blir å ha min til over ferien før jeg legger den for salg. Firmabil, og en sportsbil lokker for mye til å beholde 5'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg syns ikke selv at bilen er verken dyr eller billig men en plass midt i mellom. Jeg er selvsagt interessert i å få solgt bilen fort når jeg først skal selge den. Jeg er ikke tilhenger av å ha en annonse på bilen ute på nettet i 3-4 måneder før den blir solgt. Grunnen er at jeg må ha en større/høyere og annen type bil med tilhengerfeste for å få fraktet byggmaterialer osv. Jeg er egentlig ikke nødt til å selge. Jeg kunne kjøpt meg en gammal "vrakbil" så jeg kunne kjørt boss og drit istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Mange av de bilene som ligger til under 300 000 har ligget siden før jul. Flere av dem har specs som gjør dem vanskelige å selge. Stoffseter, grått interiør osv.... Bilen din skiller seg virkelig ut nede mot 300 prisen. De fleste bilene som er aktuelle for de fleste som er litt bilentusiast (som bmw folk flest er) tror jeg vil se på dem som ligger fra 320-330 000 og oppover. Og også i det prissjiktet hadde din blitt en vinner om jeg selv hadde sett etter slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Joda. Jeg er forsåvidt enig med deg. Jeg har dessverre blitt utsatt for mange useriøse "kjøpere" som skal prøve å prute bilen ned i pris. Jeg fikk forøvrig i går tak i en "haug" av en Opel Combo som jeg kan frakte materialer, boss osv. med. Det frister litt å trekke bilen fra salg. Kanskje kjøpe meg noen nye feite sommerlisser (20"))og hatt bilen 1 års tid til. Bilen er jo kanonfin og trekker mye oppmerksomhet uansett hvor jeg kjører. Ikke minst det at damene snur seg etter bilen syns jeg er artig. Det er litt pluss og minus med det . Og jeg må innrømme at det er hardt å selge en så fin bil. Det er staselig å kjøre rundt i og ikke minst så får man en grådig god følelse når man kjører store 5serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Hvordan fikk du lyktene svarte? Skal sote lyktene på hiacen skjønner du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå