Thunder Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hiver ut et bilde til jeg. Denne solfilmen skal snart av igjen og på med en lysere. Ble rett og slett alt for mørk men ser skikkelig mafia ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Det er en film som er ganske elastisk ja. er det slik "Lyktefolie" som dem kaller det,hvor du kjøpte det henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ellers har jeg fått montert Xenon look pærer i grøftelysene på 6000 kelvin styrke. Var et lite mareritt å få montert på førersiden pga. spylertanken. Når jeg først var igang der så kunne jeg ikke dy meg, jeg måtte bare koble ut lyktespylerene. Det har irritert meg i lengre tid med disse høyttrykkspylerene som spruter ned hele bilen med spylervæske. Men anyways, grøftelysene ble tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Det blei FREKT! hvor fikk du pærene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 sikkert onkel ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Selv om jeg egentlig ikke liker xenon i grøftelysene må jeg si at dette så bra ut. Nå må du bare se å få på plass noen xenon-ringer i lyktene så du får et mer helhetelig look. Har du bestemt deg for sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har på gang noen xenon ringer i lyktene ja. Har også en ny plan ang. felger. Får se hva det blir til når jeg får feriepengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Vurderer også å selge bilen å anskaffe meg en større bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Vurderer også å selge bilen å anskaffe meg en større bil. Eg tek an! Hva kommer du til å forlange for denne da? Hva har du sett deg ut nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Har ikke sett meg ut noen spesiell bil egentlig. Tror ikke det blir til at jeg selger den likevel. Syns bilen faktisk begynner å se rimelig grei ut. Har bestilt meg nye sideskjørt også. Snart er jo hekkskjørtet på plass og, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Der er forresten vingen jeg har tenkt meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Noen som vet hvordan man fjerner BMW emblemet på panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå