1stmejt Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 skal en tur til vestlandets hovedstad denne veka, så skal speide etter bilen din er det ikkje der du er lokalisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Jo. Jeg holder til i Bergen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Du er her også thunder´n Blir nok BMW på meg igjen også i løpet av året, E61 tenkte jeg på. Så på en igår, ble solgt mens jeg studerte den og hadde bestemt meg for å ta en titt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Ja. Jeg er her også ja Er ganske ok disse E60/61 modellene men savner gamlebilen min grådig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 I dag fikk jeg bekreftet at hekkskjørtet nå er på vei til meg, ferdig lakkert. Har bestilt meg nye mørke emblemer til panser og bagasjeluke. Nye pærer til ringene i lyktene slik at de matcher xenon pærene i grøftelysene og xenonkjørelysene. Har også lagt på ny film på rutene. Den er lysere og ser mer naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Kjempepen bil du har, Thunder! Svart kler virkelig E60, men er jo dessverre en farge som er nokså tung å holde ren og pen. Hadde det selv på E46'n min, og holdt på å vaske meg ihjel Funnet ut hvilke sommerfelger du blir å satse på..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jo. Er litt usikker på felger. Hadde egentlig plan om svarte kantfelger med krom kant. Men vet ikke helt hva jeg ender opp med. Har lyst til å ha noe som ikke alle andre har. Kunne tenkt meg noen felger i kobberfarge eller gullfarge kanskje?! Vet ikke helt... Svarte biler er et hel... å holde pene ja. Blir fort dritten og man ser en liten bulk rimelig lett ja. Sånn sett er sølv en mye mer tilgivende farge. Man ser ikke driten så godt og fargen ser pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 I dag fikk jeg bekreftet at hekkskjørtet nå er på vei til meg, ferdig lakkert.Har bestilt meg nye mørke emblemer til panser og bagasjeluke. Nye pærer til ringene i lyktene slik at de matcher xenon pærene i grøftelysene og xenonkjørelysene. Har også lagt på ny film på rutene. Den er lysere og ser mer naturlig ut. hvor bestillte du emblemene?, skulle hatt slike selv på gullet som står hos lakkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Kommer kanskje å ser på felger i morgen hos deg i morgen Hans. Du har pm ang. emblemene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Nydelig bil! et godt råd: IKKE skaff deg den ACS bakspoilern, den vil ødelegge mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nydelig bil!et godt råd: IKKE skaff deg den ACS bakspoilern, den vil ødelegge mye. Tenker du spoileren på koffertlokket? Hekkskjørtet er allerede kjøpt og betalt. Hvordan mener du ACS bakspoileren vil ødelegge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Mener den ødelegger helheten, men det er jo min mening.. mener den på bagasjelokket ja. syns det eneste du mangler er større felger, ellers er bilen komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ok. Jeg mener nå selv at jeg må ha en slik en spoiler. Jeg har forsåvidt alltid gjort det jeg mente så best ut og vært fornøyd med det Større felger er absolutt planen. 20" felger, i værste fall 19" Må være noen spesielle felger som skiller seg litt ut på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 fortsatt ikke enig med den spoilern. Men ja, de må skille seg ut, alt annet på bilen skiller seg jo ut litt, så felgene må stå i stil til resten. svarte felger hadde blitt meget bra på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Neinei.. Ikke kjøp deg sorte felger Thunder.. Jeg vet at det er "in" for tiden, men hjelper ikke det når det ser ut som ståfelger. Kunne jo like gjerne kjørt rundt med det 17" reservehjulet (stålfelg) du har liggende i brønnen, og det er jo ikke akkurat det peneste.. Jeg hadde blåst i om jeg hadde hatt felger som andre har, tror Christalex har igjen ett sett av Toora hjulene om du er interessert (det er evt. siste sjangse å få disse felgene da ny produksjonsrunde ikke starter før August 2008). Skal hente mine hos han neste fredag, så kan jo samtidig undersøke hvis du er interessert. Bilen din vekker jo alikevel nok oppsikt, så det du strengt tatt trenger er noen lekre og elegante felger - som f.eks Toora. Jeg vil tro de i seg selv vekker mer eller mindre ganske så grei oppsikt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå