M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Knall fin og artig gammel traver Bilder er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 pen bil, men skulle vært senket endel. Få ut film av lyden da? hvilke magnaflow potter er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Så ut som en utrolig bra bil ja, var gøy å se denne live:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 pen bil, men skulle vært senket endel. Få ut film av lyden da? hvilke magnaflow potter er det du bruker? Takk for det. ja senk kommer!! ligger film noen sider lenger bak, men skal legge ut en til. Kan sjekke opp art.nr på pottene til deg senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Så ut som en utrolig bra bil ja, var gøy å se denne live:) takk for det!. mangler endel før den er helt ferdig , men var kjekt å komme seg på treff med den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Noen bilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Fikk sett denne på lørdag. Herregud for en feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 pen bil, men skulle vært senket endel. Få ut film av lyden da? hvilke magnaflow potter er det du bruker? Takk for det. ja senk kommer!! ligger film noen sider lenger bak, men skal legge ut en til. Kan sjekke opp art.nr på pottene til deg senere. Så den filmen, derfor jeg lurte på det med potten. Var grom lyd i den er hele eksosen laget i rustfritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 pen bil, men skulle vært senket endel. Få ut film av lyden da? hvilke magnaflow potter er det du bruker? Takk for det. ja senk kommer!! ligger film noen sider lenger bak, men skal legge ut en til. Kan sjekke opp art.nr på pottene til deg senere. Så den filmen, derfor jeg lurte på det med potten. Var grom lyd i den er hele eksosen laget i rustfritt? åå..ja alt er i rustfritt ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne er helt rett i mine øyner, hadde du senket den heelt så hadde denne vunnet min stemme på People Choice helt klart Ellers ett utrolig fint bygg, kjøp deg E28 coilovers å sett på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne er helt rett i mine øyner, hadde du senket den heelt så hadde denne vunnet min stemme på People Choice helt klart Ellers ett utrolig fint bygg, kjøp deg E28 coilovers å sett på da? hehe;) ja den mangler litt senk!. skal lage senkeskåler framme, og flytte fjørskålen ned bak. så den skal bli lavere:).. men har planer om å bygge om til coilovers til vinteren ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne er helt rett i mine øyner, hadde du senket den heelt så hadde denne vunnet min stemme på People Choice helt klart Ellers ett utrolig fint bygg, kjøp deg E28 coilovers å sett på da? hehe;) ja den mangler litt senk!. skal lage senkeskåler framme, og flytte fjørskålen ned bak. så den skal bli lavere:).. men har planer om å bygge om til coilovers til vinteren ja;) Høres veldig bra ut , troa på coilovers Er det E28 skinnseter og dørtrekk du har i bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Denne er helt rett i mine øyner, hadde du senket den heelt så hadde denne vunnet min stemme på People Choice helt klart Ellers ett utrolig fint bygg, kjøp deg E28 coilovers å sett på da? hehe;) ja den mangler litt senk!. skal lage senkeskåler framme, og flytte fjørskålen ned bak. så den skal bli lavere:).. men har planer om å bygge om til coilovers til vinteren ja;) Høres veldig bra ut , troa på coilovers Er det E28 skinnseter og dørtrekk du har i bilen eller? jepp jeg og!.. stemmer det, e28 alt sammen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Fantastisk flott bil. Min første BMW var en E12, savner den til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Riktig farge + riktig/tidsriktig motor = perfekt! Har alltid hatt et øye for E12 og denne ser jo knallfin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå