ESveen Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ja kan jeg godt. Skal bare innom GS å handle julegaver til gutta først! Men hvis folket tar med klappstoler, så kan vi ta en kronerulling å kjøpe pepperkaker, kaffe etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Fortsatt sjaber, Johnny? Utenom dobbeltsidig ørebetennelse er jeg oppegående som du vet Nå kunne vi snart tatt treff utenfor hos meg... Var ikke inne før 23.30 i kveld da mange kjenninger stakk oppom og tok en bilprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Ja kan jeg godt. Skal bare innom GS å handle julegaver til gutta først! Men hvis folket tar med klappstoler, så kan vi ta en kronerulling å kjøpe pepperkaker, kaffe etc. Kan stille med kaffe og kaker jeg. Klappstoler får dere andre ta med. Skal tine 325en til siste treff før sommeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det er lite respons på treffet på søndag Kommer folk i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ser dårlig ut for min del da bimmern står på strandveien.. Var plutselig så lav bak en morgen Feil på nivåregulering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Auda. Vi får satse på at du har den tilbake før sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Æ hadd nå tænkt mæ ivei for første gang no på søndan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja, altså, jeg hadde vel tenkt meg en tur jeg også, for første gang, siden jeg bare har eid BMW i 13 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Æ hadd nå tænkt mæ ivei for første gang no på søndan.... Javel. Med follj tank da eller? Nye folk er hjertelig velkomne Ihvertfall siden sånne gamle slappiser som meg ikke kan stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Æ hadd nå tænkt mæ ivei for første gang no på søndan.... Javel. Med follj tank da eller? Nye folk er hjertelig velkomne Ihvertfall siden sånne gamle slappiser som meg ikke kan stille Bor itj så langt unna shø Bor på Lade no... har bare itj skreve om på profil`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Jeg kan si nå med en gang at jeg kommer til å bli sein, men jeg skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 men kåss tid på søndag blir d treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Treffet er klokken 1300. Hvis temperaturen stiger litt, kan det hende jeg gjentar turen til Granåsen i dag. Og da blir det ikke treff på denne karen i morgen. Har veldig lyst å se en nordmann over 140m i nybakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Da stiller jeg hehehe siden bilen IKKE er levert enda så kan jeg ta en tur med standard front stakkar bilen min ser jo ut som en båt i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Allstar: var ute og kikket på din jeg og noen gutter. Synes ikke den ille den originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå