Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Husk å være på utkikk etter mulige treffsteder for treffene til våren og sommeren, folkens. Det virket ikke som Beddingen var like populært hos alle, selv om jeg personlig likte meg der. Ser ut som Lade Arena vil være treffplass i vinter og håper folk stiller mannsterke der etterhvert. Første treffet i 2009 var bra og vi satser på at det var dytten som skulle til for å få oppslutning om treffene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det aktuelt for utabygdinger og komme på disse treffene? isåfall kan det tenkes at jeg kommer en tur og hilser på hvis jeg har tid.

Mr.T: jeg har ivertfall en slik nullstiller for m50 motorer, passet ivertfall på m50b25 i e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem som helst kan jo såklart komme på treffet, så lenge di er der for å sosialisere og prate bil og slikt..er arti å være på treff, får hilse på folk, snakke bil, få tips og ideer osv..men, siste gangene har oppmøte vært veldig dårlig...er vel fler enn 5-6 stk som er på forumet som kan møte til treff...er ingen uting å si ifra til kompissene dine som også har bmw at di kan komme di og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg er ferdig med bakruteskift+demperbytte bak så kommer jeg på neste treff. :D

Har jeg lest feil eller har noen av dere en nullstiller for oljeservice intervall hjemme? :)

Jeg flyr og diagnostiserer bimmer og alt annet.

Reparerer og ordner og det til gode priser...

Servicelampe ordner du selv egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det aktuelt for utabygdinger og komme på disse treffene? isåfall kan det tenkes at jeg kommer en tur og hilser på hvis jeg har tid.

Mr.T: jeg har ivertfall en slik nullstiller for m50 motorer, passet ivertfall på m50b25 i e34

Har jo egentlig m52 men det kan vel gå bra uansett? :)

J. Hofstad

Jeg flyr og diagnostiserer bimmer og alt annet.

Reparerer og ordner og det til gode priser...

Servicelampe ordner du selv egentlig

Det går vel an det og men tenkte tilfelle noen hadde en så hadde det vært flott :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pris på 5500 for jobben, inkl bytte av planing av topp, ny registerreim og strekkbolter. Ikke så ille egentlig, hadde fryktet verre. Men skal følge med på kjølevæskenivået de nærmeste dagene og se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...