EirikL Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Husk å være på utkikk etter mulige treffsteder for treffene til våren og sommeren, folkens. Det virket ikke som Beddingen var like populært hos alle, selv om jeg personlig likte meg der. Ser ut som Lade Arena vil være treffplass i vinter og håper folk stiller mannsterke der etterhvert. Første treffet i 2009 var bra og vi satser på at det var dytten som skulle til for å få oppslutning om treffene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 blir d treff nå til søndag eller er det 14dager til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 blir d treff nå til søndag eller er det 14dager til? Treffet blir 01.02.09, altså 14 dager til. Trur ikke vi begynner med annenhver uke før til sommeren. Eller hva trur folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Viss jeg er ferdig med bakruteskift+demperbytte bak så kommer jeg på neste treff. Har jeg lest feil eller har noen av dere en nullstiller for oljeservice intervall hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 er det aktuelt for utabygdinger og komme på disse treffene? isåfall kan det tenkes at jeg kommer en tur og hilser på hvis jeg har tid. Mr.T: jeg har ivertfall en slik nullstiller for m50 motorer, passet ivertfall på m50b25 i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 hvem som helst kan jo såklart komme på treffet, så lenge di er der for å sosialisere og prate bil og slikt..er arti å være på treff, får hilse på folk, snakke bil, få tips og ideer osv..men, siste gangene har oppmøte vært veldig dårlig...er vel fler enn 5-6 stk som er på forumet som kan møte til treff...er ingen uting å si ifra til kompissene dine som også har bmw at di kan komme di og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 mine fleste kompisser er volvo, vw og audi folk. men kan høre med bror min om han vil dra med 1serien sin hvis han er i norge på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Bygdefolk er hjertelig velkommen på treff Er bygdetulling selv, fra et lite sted utfor Tromsø og jeg føler meg veldig velkommen Jo flere, jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Viss jeg er ferdig med bakruteskift+demperbytte bak så kommer jeg på neste treff. Har jeg lest feil eller har noen av dere en nullstiller for oljeservice intervall hjemme? Jeg flyr og diagnostiserer bimmer og alt annet. Reparerer og ordner og det til gode priser... Servicelampe ordner du selv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 er det aktuelt for utabygdinger og komme på disse treffene? isåfall kan det tenkes at jeg kommer en tur og hilser på hvis jeg har tid.Mr.T: jeg har ivertfall en slik nullstiller for m50 motorer, passet ivertfall på m50b25 i e34 Har jo egentlig m52 men det kan vel gå bra uansett? J. HofstadJeg flyr og diagnostiserer bimmer og alt annet. Reparerer og ordner og det til gode priser... Servicelampe ordner du selv egentlig Det går vel an det og men tenkte tilfelle noen hadde en så hadde det vært flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Kule bilder... Er det noen som skal på årsmøtet til BMW klubben den 7. februar kl.15 Jeg lurer på om jeg skal dra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Kule bilder... Er det noen som skal på årsmøtet til BMW klubben den 7. februar kl.15 Jeg lurer på om jeg skal dra.. Jeg har tenkt meg turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Spørs om jeg kommer med bil på neste treff Fant en tynn, grå hinne på innsiden av oljelokket forleden dag. Begynner å frykte at toppakningen er på vei dit peppern gror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Au da.... det er ikke bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Har fått pris på 5500 for jobben, inkl bytte av planing av topp, ny registerreim og strekkbolter. Ikke så ille egentlig, hadde fryktet verre. Men skal følge med på kjølevæskenivået de nærmeste dagene og se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå