Sir Hofstad Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvis alt går som det skal kommer det en sliten e28 til treff imorgen og. Savnet deg Stian... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hehe, sliten i det at den trenger litt omsorg og nye deler her og der. Blir jo endel biler idag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Det ble da godt oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Veldig bra oppmøte, men litt overvekt av femmere Savnet flere treere og syvere. Håper oppmøte fortsetter å stige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ja, ble vell 12-13 biler med de siste som kom? Ser fram til vårens første vårtreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg måtte dra for å hente kjærring på jobb. Men jeg synes at det må gjentas ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Har dere bilder da? Skulle nesten vært på treff der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Tror ikke det ble bilder? Penguin skulle komme med kamera så jeg la mitt igjen hjemme. Var knallfint treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 helvette, æ glemte det heilt av dessuten stod ikke opp før kl halv 6 i kveld..fylla...men hofstad, ka e det som skjer med mobilen din?? når æ ringte dæ for ei uka sia så va det nånn (evt du som va på fylla) og sa "e det din mobil du ringe?" æ bære ka faen?! hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Tror ikke det ble bilder?Penguin skulle komme med kamera så jeg la mitt igjen hjemme. Var knallfint treff Takk for diagnosen i allefall J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Forslag til treffsted til sommeren: Granåsen (hvis området ikke er stengt av, da) Hva tror folk om det? Satt og så litt på bildene av touringen til Hofstad og likte omgivelsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Får prøve å komme på treffet til våren. Da har jeg fått på M fangere. Da blir bilen penere enn den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Forslag til treffsted til sommeren: Granåsen (hvis området ikke er stengt av, da) Hva tror folk om det? Satt og så litt på bildene av touringen til Hofstad og likte omgivelsene... Vi prøvde Granåsen på det nest første treffet, skulle på det området "øverst" ved hoppbakkene, men der kom det flere turgåere å stillte bilene sine midt mellom BMW rekkene, da flyttet vi oss ned til den store parkeringsplassen, der er det hverken særlig fint, eller sitteplasser. Litt trangt der Johnny tok bilder av touringen. Men perfekt plass om vi får plass nokk. Ellers likte jeg best treffene på Lidl på Tiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 ingen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 ingen bilder? hehe, nei, kameramann var fyllesyk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå