Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var nok et treff gjennomført :) Var skuffende oppmøte i dag med tanke på været, men det var da noen som stilte ihvertfall :) Gøy at Anders hadde mulighet til å stikke innom før han kjørte sørover. Han har en nydelig bil :) Bare litt synd at han ikke fikk et innblikk i hvordan bimmers miljøet i Trondheim er når oppmøte er på topp :) Men som nevnt så har det vært veldig mye Bmw arrangement i Mai så er forståelig om noen er litt mette. Merker selv at jeg ikke klarer å sette like stor pris på arrangementene når det er så mange på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der :)

akkvivjnlj0d60mo0aze.jpg

e81ag7sy4lidmrgpd2d5.jpg

cjyi2gd8jyoyvs9rnxzr.jpg

ui0oejz9ulzh0r5q68zd.jpg

q0zkgf106jyi8fbg95ru.jpg

f32v56h1ls5flt9oe9gn.jpg

ho33abb1xsr0etjwmc9f.jpg

aewvgl0slkeup8ar54qj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke komme i dag, måtte hjelpe søskenbarnet mitt med oppussing av hus. ble akkurat for sent å dra innom.

Vi må satse på å få opp interessen for treffene litt framover. Men som Mexos sier, kan det være litt mye på en gang. Da blir folk fort lei. Kanskje vi kunne ta en kaffe en dag å diskutert måter å få opp interessen litt? Slik som vi hadde i tyholt tårnet en gang i fjor. Da kom vi opp med en del ideer som aldri ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der :)

akkvivjnlj0d60mo0aze.jpg

Hvordan i all verden kom han seg over fartsdumpene utafor der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkvivjnlj0d60mo0aze.jpg

Haha, skulle akkurat spørre om det samme! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortau er en fin ting. Akkurat brei nok til en bil. :) Tror ikke det hadde gått over fartshumpen som kan klassifiseres som et småfjell utenfor der.

Skal prøve å få tatt med kamera selv neste gang. Kjøpte et nytt speilreflekskamera før helga, så jeg må øve meg litt på det først før det blir tatt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexos hadde en genial ide i dag. Nemlig å møtes på en pub i stedet for å drive dekksparking hver gang. Kanskje noe å tenke på. Men jeg er enig med Einar om at vi bør komme sammen å drøfte hva vi kan gjøre for å få opp interessen for treffene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkvivjnlj0d60mo0aze.jpg

Haha, skulle akkurat spørre om det samme! :lol:

Haha, han kom kjørende på gangveien fra Tillertorget til Rema ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, meg og en venninne ble trist da vi var på Dombås med Hondaklubben(leker støttende kjæreste), og fant ut at vi heller kunne vært på bmwsamling i trondheim!

Da får dere komme neste gang :) Følg med på tråden hvor og når neste treff er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...