anders87 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har speilrefleksen liggende i bilen, så kan være hobbyfotograf litt idag jeg Håper på bra oppmøte gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Da var nok et treff gjennomført Var skuffende oppmøte i dag med tanke på været, men det var da noen som stilte ihvertfall Gøy at Anders hadde mulighet til å stikke innom før han kjørte sørover. Han har en nydelig bil Bare litt synd at han ikke fikk et innblikk i hvordan bimmers miljøet i Trondheim er når oppmøte er på topp Men som nevnt så har det vært veldig mye Bmw arrangement i Mai så er forståelig om noen er litt mette. Merker selv at jeg ikke klarer å sette like stor pris på arrangementene når det er så mange på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg hadde ikke tid til å komme på treff, da jeg prioriterte familien. Men jeg skal nok stille opp neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Bra du tok bilder Eirik Her var det avbildet 3 par fine hvite Lacoste sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Bra du tok bilder Eirik Her var det avbildet 3 par fine hvite Lacoste sko Lækkre skor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Kunne ikke komme i dag, måtte hjelpe søskenbarnet mitt med oppussing av hus. ble akkurat for sent å dra innom. Vi må satse på å få opp interessen for treffene litt framover. Men som Mexos sier, kan det være litt mye på en gang. Da blir folk fort lei. Kanskje vi kunne ta en kaffe en dag å diskutert måter å få opp interessen litt? Slik som vi hadde i tyholt tårnet en gang i fjor. Da kom vi opp med en del ideer som aldri ble noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der Hvordan i all verden kom han seg over fartsdumpene utafor der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der Hvordan i all verden kom han seg over fartsdumpene utafor der? Haha, skulle akkurat spørre om det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Fortau er en fin ting. Akkurat brei nok til en bil. Tror ikke det hadde gått over fartshumpen som kan klassifiseres som et småfjell utenfor der. Skal prøve å få tatt med kamera selv neste gang. Kjøpte et nytt speilreflekskamera før helga, så jeg må øve meg litt på det først før det blir tatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Uff, meg og en venninne ble trist da vi var på Dombås med Hondaklubben(leker støttende kjæreste), og fant ut at vi heller kunne vært på bmwsamling i trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Mexos hadde en genial ide i dag. Nemlig å møtes på en pub i stedet for å drive dekksparking hver gang. Kanskje noe å tenke på. Men jeg er enig med Einar om at vi bør komme sammen å drøfte hva vi kan gjøre for å få opp interessen for treffene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Det var artig å se bilen til Anders. Den var lekker og helt klart i en klasse for seg når det gjelder Automotebiler. Jeg er som Mexos skuffet over oppmøte, men det får vi tydeligvis ikke gjort noe med for tiden. Takk til de som var der Hvordan i all verden kom han seg over fartsdumpene utafor der? Haha, skulle akkurat spørre om det samme! Haha, han kom kjørende på gangveien fra Tillertorget til Rema ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Uff, meg og en venninne ble trist da vi var på Dombås med Hondaklubben(leker støttende kjæreste), og fant ut at vi heller kunne vært på bmwsamling i trondheim! Da får dere komme neste gang Følg med på tråden hvor og når neste treff er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Neste treff så kommer det mest sannsynlig to stk E34 mere på treffet :- ) Jeg og en kompis : ) Gleder meg sykt til treffene i sommer, håper det blir masse folk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå