Otis Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 10-15 biler der nede går nok greit, om det ikke er så mange andre der... Vil anta at man presser inn 25 biler totalt sett, men da kan det bli litt trangt, men det går nok. Ang treff, så er helga nå greit for min del, men det er kanskje litt kort varsel for de fleste.... Ellers så har jeg vært på ferie/prosjekt hjemme, så derfor har jeg ikke vært på noe treff tidligere i verken juni/juli/august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 10-15 biler der nede går nok greit, om det ikke er så mange andre der...Vil anta at man presser inn 25 biler totalt sett, men da kan det bli litt trangt, men det går nok. Ang treff, så er helga nå greit for min del, men det er kanskje litt kort varsel for de fleste.... Ellers så har jeg vært på ferie/prosjekt hjemme, så derfor har jeg ikke vært på noe treff tidligere i verken juni/juli/august. 25 biler???? skal ikke parkere på plæna heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Neida, men det går jo ann å stå der borte ved porten inn til vannverket. Og når det er fullt der, så kan man fylle videre opp mot innkjøringen. Går ann å stå langs veien også... Jeg mener dette burde gå greit, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Neida, men det går jo ann å stå der borte ved porten inn til vannverket.Og når det er fullt der, så kan man fylle videre opp mot innkjøringen. Går ann å stå langs veien også... Jeg mener dette burde gå greit, eller hva? joda, men 25 biler tror jeg var å ta i litt... jeg kommer dit når det er treff i allefall selv om e30n har tatt kvelden å nekter å starte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Joda, det er mulig at det er å ta i... Skal ikke nekte på det, men vi klarer ihvertfall 15 biler. Sjeldent vi er fler enn det allikavel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Spiderpig: Hehe, jeg har bodd i byen i fem år og er like godt kjent med navnene rundt i byen som jeg er i ESveen sine bukselommer Tror du vi hadde fått plass til 10-15 biler der nede? Men... Jeg klipper ut foret i mine bukselommer. Ja, Leirfossen er en fin plass. Kan bli bra treff der. Noen som melder seg som fotograf til en Photoshoot? Spiderpig: Hvor bor du? Jeg bor i Ratesvingen, ikke mange 100m fra Leirfossen. Da har vi akkurat kommet hjem med Rottwailervalpen Beira! Gikk fint for seg, så no er hun i hus, og valpetreninga har begynnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Jeg kan stille med kamera og ta litt bilder under treffene. Men desverre kan jeg ikke stille før første helga på oktober, og da har jeg en god unnskyldning. Skal ned til Qatar og besøke fattern, så jeg har ikke anledning til å bli med før første helga på oktober desverre. Men treff fra om med første helga på oktober skal jeg stille på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Jeg har kamera, men kanskje ikke nok kunnskap om å ta de beste bildene... Men om noen andre kan ta bilder, men ikke har kamera, så er mitt disponibelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Spiderpig: Hehe, jeg har bodd i byen i fem år og er like godt kjent med navnene rundt i byen som jeg er i ESveen sine bukselommer Tror du vi hadde fått plass til 10-15 biler der nede? Men... Jeg klipper ut foret i mine bukselommer. Ja, Leirfossen er en fin plass. Kan bli bra treff der. Noen som melder seg som fotograf til en Photoshoot? Spiderpig: Hvor bor du? Jeg bor i Ratesvingen, ikke mange 100m fra Leirfossen. Da har vi akkurat kommet hjem med Rottwailervalpen Beira! Gikk fint for seg, så no er hun i hus, og valpetreninga har begynnt Bor nederst i kroppanmarka, litt over 100 meter kansje men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Næmmen, Einar! Klippe bort lommeforet? Og så jeg som begynte å bli så kjent i de lommene Jeg må kanskje komme bort en dag å hilse på det nye familiemedlemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Næmmen, Einar! Klippe bort lommeforet? Og så jeg som begynte å bli så kjent i de lommene Jeg må kanskje komme bort en dag å hilse på det nye familiemedlemmet. Huuummm, da mener du Rottweileren? Den må du komme å hilse på ja. Har vært ute hver 3' time i natt, samt etter hvert måltid å hver gang hun er oppspilt. Flyr litt inn å ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 10-15 biler der nede går nok greit, om det ikke er så mange andre der...Vil anta at man presser inn 25 biler totalt sett, men da kan det bli litt trangt, men det går nok. Ang treff, så er helga nå greit for min del, men det er kanskje litt kort varsel for de fleste.... Ellers så har jeg vært på ferie/prosjekt hjemme, så derfor har jeg ikke vært på noe treff tidligere i verken juni/juli/august. Det syns jeg hørtes trangt ut :S Den parken er vel nettopp offisielt åpnet også så skal godt gjøres at vi er alene der. Er en fin plass, men parkeringsmessig tror jeg ikke det er den mest ideelle plassen å ha et treff. Føler det kanskje er litt feil av oss med bilinteresse å komme og forstyrre naturfreden til eventuelle andre som måtte være i parken også. Vi er jo ikke akkurat natur & ungdom som er der på søndagspiknik Men hvis baktanken med dette er at gjengen slår seg ned for å fyre opp en engangsgrill, steke noen pølser, ta seg en munkholm og sosialisere så er det ingen dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Det var det som var hovedtanken min med å foreslå Leirfossen. Skal vi ha et rent dekksparketreff, mener jeg fortsatt at Rema på City Syd er den beste plassen i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Det var det som var hovedtanken min med å foreslå Leirfossen. Skal vi ha et rent dekksparketreff, mener jeg fortsatt at Rema på City Syd er den beste plassen i byen. Enig der. Jeg tror det er lurt å ha noe annet enn et rent dekksparketreff da det har blitt veldig ensformig. Blir det grilltreff i Leifossen stiller jeg opp så lenge det ikke kolliderer med jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Blir vel snart Rottis & bimmertreff da Einar! Og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå