Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Men da har ikke jeg tid til å komme på treff i helgen... Men midt i uka kan jeg møte på treff fra klokken 15.15 til 23.00 (untak på fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hvis været blir som spådd, kan vi jo møtes på torsdag kl 18? Så slipper du å ha dårlig samvittighet under festen på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 torsdag`n høres bra ut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Torsdag er bra! Tar med regnfrakk, sydvest og fiskstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Treff førstkommende Torsdag klokken 18.00 ved Ladehammern Da tar vi ett høsttreff på parkeringsplassen nedenfor Ladejarlen skole (se kart) Alle er velkommene så lenge de kjører Bayerbil. Kan noen ta med kamera å ta skikkelige bilder? Ta med kaffe de som har termos, og engangskopper de som har! Å har du lyst til å steke vaffler så gjør det Se kart nedenfor, parkeringsplassen er ved den røde sirkelen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 I kjem me E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Får se om jeg rekker en tur. Regner med jeg får komme innom selv om jeg ikke stiller med bil. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hehe, det spørs om vi slipper til folk uten bil. Det kan jo være en Audi-spion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Perfekt, da rekker jeg å stille også, siden jeg drar først på fredag. Kommer til å ta med kamera, så noen bilder må vel kunne ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Kommer jeg og tipper jeg. Skal prøve å der med meg en med e36 Skal se om jeg får stelt til vaffelrøre noen som har jern? Og strøm er en god ide ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Hehe, det spørs om vi slipper til folk uten bil. Det kan jo være en Audi-spion Hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Får prøve og gjøre en innsats å dukke opp jeg å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Skal prøve å få med meg tre bimmere fra Verdal, meg selv, madammen og Jon///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Dette høres lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Skal høre med så mange bimmers folk jeg kjenner. Skal prøve å få de med : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå