S. Gunstad Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Forbi GS ja. Kjør langs dora, rett fram i rundkjøringa og andre til venstre. Er lagt ut kart i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Må vel stikke neom i 18 tia jeg å da snakkes da bimmerspeople Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Håhå, ting skjer, virker som at dette kan bli et bra treff. Håper været holder seg pent utover dagen da bilen min sårt trenger en vask. Kjørte på en grus/gjørmevei i regnvær, så ser ut som jeg har kjørt langt til skogs med bilen. Gjørme oppetter vindua og faktisk til taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 jeg er så TOTALT uforberedt..bilen ser ut som ett dass og er fullt av potetgull og drit inni bilen etter turen fra harstad - trondheim..og kjører på reservetanken..faen...jaja. får dra å vaske bilen etter jobb kl 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Haha, heldig for meg så vasket jeg i går, men jeg ha hvit bil. Så hjelper ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Da er vi to. Håper bare jeg rekker å gå over doningen i full fart før jeg drar nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Ser gammelbilen min ligger ute til salgs: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Kjenner jeg savner den litt, men må si den holder seg godt i pris Er vel jeg som har tatt alle bildene som ligger i annonsen bortsett fra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kommer du i dag mexos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Da er bilen min vasket (utvendig ) og klar for treff. Bra jeg har mørke vindu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kommer du i dag mexos?? Ja jeg kommer Men kan kun være der et kvarter elns. Skal på Klassefest som jeg ikke kan komme for sent på Tørr ikke å love ren bil desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 helvette satan..kommer ikke ett SEKUND før jeg har fått vasket bilen..å stille på treff i skitten bil er som å komme på nachspiel impotent! UKURANT! ARGH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 noen som vet forresten om det er selvvask nede i parkeringshuset ved solsiden shoppingsenter???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 helvette satan..kommer ikke ett SEKUND før jeg har fått vasket bilen..å stille på treff i skitten bil er som å komme på nachspiel impotent! UKURANT! ARGH!!! hehe..fin sammenligning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjempeflott treff i dag Godt oppmøte og en sint, liten hundejævel som prøvde å bite hardt 3 biler fra Verdal var artig, bare synd at Ole i forfjamselsen hadde tatt "feil" bil. Jeg håper dette var spiren til flere flotte treff utover høsten. Takk for i kveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Mange biler? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå