EirikL Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Vi ble ikke så mange i dag. 3 stk E34, 1 stk E30 og en E39 touring. Det var sikkert litt kort varsel for mange, men vi satser på flere biler neste gang. Det var trivelig uansett Tror Hofstad tok noen bilder som han sikkert legger ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Gleder meg til jeg blir hjemme så jeg kan bli med på treffene igjen. Savner d sosiale BMW treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Vi ble ikke så mange i dag. 3 stk E34, 1 stk E30 og en E39 touring. Det var sikkert litt kort varsel for mange, men vi satser på flere biler neste gang. Det var trivelig uansett Tror Hofstad tok noen bilder som han sikkert legger ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg rakk ikke å komme med L i dag, men blir det treff om nye 14 dager så kommer jeg garantert for da har jeg lappen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Unnskyld, Spider!!!! Dette var litt flaut Vi var 2 hvite E30 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Unnskyld, Spider!!!! Dette var litt flaut Vi var 2 hvite E30 i dag. hehe, det går bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Kunne desverre ikke stille på søndag pga overtid, typisk god timing som alltid på den overtia. Får satse på at det ikke kommer noe annet i veien for min del på neste treff. Noen som tok bilder forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hofstad tok vel 2-3 bilder, mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Heisan Rakk ikke å komme jeg heller. Ikke alltid familielivet lar en slippe unna:-) Men skal prøve å komme ved neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Fikk ikke med meg dette, så dro opp til storlien med de nye vinterskoene. Håper på noe med litt bedre varsel om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hvor blir det av bildene, Johnny? Kjappa på, fotomannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ingen her inne som har en m50 coil liggende? e30n går bare på 5 syl isåfall, ring 92482851 så kommer jeg å kjøper den TVÆRT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg var på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Anbefaler ikke noen av dere å kjøpe noe som helst av Ezzy her fra trondheim btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå