EirikL Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Eh, overraske deg med hva? Hehe, tok ikke helt den, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Tenkte på at treffet kan stort sett være når som helst. En rimelig tåpelig/dårlig kommentar fra min side, men dog Treff skal jeg komme på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Jeg er gira på et førjulstreff, har jo ikke vært på treff på lange tider pga. førerkortmangel men det er heldigvis ikke et tema lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Nå skjønner jeg hva du mener, Otis Inline, hvordan er det å kjøre E30? Digg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 jeg kommer også på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Nå skjønner jeg hva du mener, Otis Inline, hvordan er det å kjøre E30? Digg, ikke sant? Joda greit d, men akkurat nå venter jeg på et nytt varmeapparatregister som plutselig sprakk når jeg var ute å kjørte i 6 minus. Ble dårlig sikt, sprettkalt også ble jeg våt på høyre fot... Kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Ja, kan godt ta et førjulstreff om en mnd. eller enda nærmere jul? Lenge siden jeg har vært på treff, men det skjer veldig mye for tiden. Topp-pakningen gikk på 320'en sist uke, så den er midlertidig ute av drift. Dessuten kommer 525'en til salgs snart. Må prioritere stasjonsvogn og hus framover Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 nice bilde ESveen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja, var det nå kjent med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 syntes jeg dro litt kjennsel på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Fint bilde av en scruffy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Det lurer jeg og på..Btw, sover dere aldri i selbu(halsen89)? Trodde du hadde en jobb å gjøre... Sitter våken å klar til utrykning hele tiden, peiser innpå med redbull å kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Det lurer jeg og på..Btw, sover dere aldri i selbu(halsen89)? Trodde du hadde en jobb å gjøre... Sitter våken å klar til utrykning hele tiden, peiser innpå med redbull å kaffe Sånn går det når det e så my dræping oppi skogen dåkkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Det lurer jeg og på..Btw, sover dere aldri i selbu(halsen89)? Trodde du hadde en jobb å gjøre... Sitter våken å klar til utrykning hele tiden, peiser innpå med redbull å kaffe Sånn går det når det e så my dræping oppi skogen dåkkers... Jafaan! når folk absolutt ska bruk strømnette vårres te å end live sitt me så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 FORSLAG TIL FØRJULSTREFF! Hva tror folket om å samles et sted onsdag 9.desember til et lite førjulstreff? Det må vel nesten bli et sted under tak, med lys og varme. Så har noen et forslag, er det bare å slenge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå