SpiderPig Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hva med 16:00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 14:00 er finfint for min del. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Det er vel ikke noe problem å komme seg opp til kl 14, Spider Klokken 16 begynner det å bli mørkt og da er det ikke noe morsomt å spise sin mat (fritt fra Knudsen & Ludvigsen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 får sette på vekkeklokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ordner kaffe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Da var vi igang igjen ja Jeg jobber desverre på søndag så har ikke mulighet til å stille Benytter samtidig anledningen til å invitere alle Bmw interesserte til 4. runde i gokartcupen til Bmwccn avd. trøndelag dersom noen har lyst til å kjøre fra seg litt i begynnelsen av februar mer info ligger på facebook: http://www.facebook.com/#/event.php?eid ... 480&ref=ts For de som ikke har facebook så er dette altså en gokartcup hvor vi kjører oppvarmingsheat, kvalifiseringsheat, samt en avsluttende finale. Etter kjøringen blir det servert Pizza og brus som inntas mens vi prater bil og sosialiserer. Prisen per hode er 275kr Dette foregår tirsdag 2. februar klokken 19.00 på Bowling1 Lekeland & Gokart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Må være medlem i BMWCCN for å Carte, mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Må være medlem i BMWCCN for å Carte, mexos? Nei alle kan være med Ebørøsund var med rett før jul her Oppfordrer alle her inne til å bli med da det er trivelige kvelder Prisen er heller ingenting å si på da jeg har ordnet en spesialpakke for akkurat disse kveldene(døpte den M-pakke ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 M-pakke er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Er det mange her som har tenkt seg på årsmøtet til BMW CCN trøndelag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Er det mange her som har tenkt seg på årsmøtet til BMW CCN trøndelag? Vet ikke. Men jeg tenkte meg en tur ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg bor jo et steinkast unna. Så jeg kommer, med kamera :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg bor jo et steinkast unna. Så jeg kommer, med kamera :- ) Treffet i dag du tenker på? Håper folk kommer! Johnny tar med kaffe og kopper. Jeg skal iallefall på årsmøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jepp ! Jeg kommer i dag ESveen! Kommer også på årsmøtet :- ) Satser på et aktivt bimmerår! Håper folk tar turen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå