Torbjørn E39 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Har lagt ut noen korte videosnutter på facebook filma med mobil da men.. http://www.facebook.com/home.php?#!/gro ... 961&ref=ts (BMWCCN Trøndelag på facebook, video'ene ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 her kommer noen av bildene mine fra frøya frøya 22mai10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Får hive ut noen bilder jeg da.. Desverre er det lite kjöre-bilder, men noe er vel bedre enn ingenting.. Beklagelig vis er det også noen "sorte får" (aka volvo, ford og audi) som har lurt seg inn blandt bmwene.. Skulle vel strengt tatt vaert sladdet, men det får gå får denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 noen som har flere bilder av den sorte e30'en med gule lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Når og hvor blir neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Synd clutchen bestemte seg for å kvelde, gleda meg ellers til frøyatreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Når og hvor blir neste treff? Vi i ccn trøndelag skal prøve å få arrangert et treff på lånke innen kort tid. Jeg skal gi nærmere beskjed når mer er bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg trodde Lånke var stengt hele sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg trodde Lånke var stengt hele sesongen? hmm. dette må sjekkes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Den skal "inn" for godkjenning 1. Desember i år. De regner med at banen er klar for bruk igjen til 2011. Sitat: "Målet for klubben er nå og få banen ferdig og godkjent så raskt som mulig. Uansett hva som skulle skje videre i forhold til EM eller ikke må banen bli klar slik at vi kan søke for deltagelse i 2011" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ingen treff snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Treff i nær framtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Har hørt rykte om lånke 22.aug. Regner med det kommer innkalling fra styret snart Ellers er det jo snart BMW dagene på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Står det ikke Lånke 15. august på BMWCCN sine sider da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 De flyttet visst treffet sist styremøte. Skal nok komme invitasjon snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå