espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Roar525, tror jeg det var ^^ Kunne vært bedre oppmøte i dag, men skjønner folket litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Roar525, tror jeg det var ^^ Kunne vært bedre oppmøte i dag, men skjønner folket litt Ja, skulle ha vært der i dag Men sånn er det når du plutselig selger bilen på fredag og du ikke rekker å hente prøveskilt på BT til den andre, prøvde å spore opp noen metall prøveskilt i dag uten hell, da kunne jeg ha kommet med den gammle 520'ern. Ble for gærli å komme med audien, og klokka gikk i fra meg og ingen var på statoil når jeg var der ca 14:30 trur jeg... Kunne ha sotte på til byen. Jeg som skulle ta bilder og komme med slammed E38 og greier. Ja ja, vi prøver sånn plutselig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Det får bli neste gang! Dro fra Statoil 14.15 jeg tror jeg Da gadd jeg ikke vente mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hyggelig å treffe noen av brukerne her Gledes til neste gang. Kanksje jeg til og med har vaska bilen til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hehe, bedre å komme med skitten bil, enn som jeg gjorde ^^ Kattevask deluxe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg kommer på treff når våren kommer, og bilen kommer ut av garagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Bedre å komme med skitten bil, enn å ikke komme mener nå jeg Er ikke akkurat det blikkfanget sånn som den er nå eller da. Dakar bilen har fått igjennomgå hærværk i form av nøkkel fra førerdør og fram til blinklyset fermst med en liten sving over hjørnet på panseret Noen som vet hvordan man tar seg av slike saker i forhold til forsikring btw? Det kan det evt sendes PM på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 var dårli oppmøte, men skyltes sikkert være og morsdagen, men får håp det blir bedre seiner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 MGN90, var det du som kjørte den sølvfargede E34'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 ja, det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Aha.. Var ikke meningen å stikke, men vi ble så sultne mens dere var borte, så vi dro på McDonalds ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ja, jeg kom ikke, utelukkende pga morsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 DU er tilgitt Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 hehe går bra ja vi gikk opp på burger king og spist vi:P vi var åsså sultne:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hehe, så det var åpent der ja? ^^ Trodde det kanskje var stengt vi, så dro på Mc^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå