espulus Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 "Dette er noe vi i styret har bestemt oss for. Det er for å forhindre en del biler som overhodet ikke ville ha blitt godkjent på vei ellers, men som de vil benytte kun på slike treff. Husk, veitrafikkloven gjelder også på lånke på slike arrangemanger. Du kan se for deg hvilke følger det vil få for oss hvis en bil gjør stor personskade å det viser seg til at den aldrig skulle ha vært på veien :-)" Dette står på facebook-arrangementet : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Blir nåkk ikke lånketreff på meg Hva har skjedd? Kjørt for hardt no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Jeg tar meg en tur tenker jeg, med fungerende bil for engangs skyld. "Bank i bordet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hva har skjedd? Kjørt for hardt no? nja, toppakning som har kvelda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hmmm.. Kansje jeg skal ta meg en tur med M3'n? Bahh... Arbeidshelg det gitt. Tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 blir bare en tur å ser for min del, når det ikke er lov med prøveskilt på banen så får alpinan bare stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Det blir ikke noe besøk av meg med speilreflekskameraet... Datteren har dessverre blitt syk, så jeg må være hjemme og pleie den syke... Håper dere får en fin dag med fint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Ikke akkurat fint vær i dag, men med tanke på været, så var jo oppmøtet nokså bra! Kun 1 bil som var litt uheldig, som jeg fikk med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Her kommer noen bilder fra treffet! Lineup 525 og 316 i ulveklær 525`n min Lars oppdaga lysproblemer på E21`n sin Fixed Poppis med stasjonsvogn oppi trøndelagen Denna gikk ikke helt reint, så det ble ikke mye banekjøring for hans del, men jeg tru han fikk opp adrenalinet da han måtte teste brannslukkern på E6 på tur hjem. Rimelig hissig Touring Justering av forstilling og balansering av felger er fort gjort på rallycross curbsen Thats it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 På vegne av oss i styret i Bmw ccn trøndelag vil jeg takke alle som trosset det dårlige været og møtte opp. Virket som det var god stemning i kafeteria'n, og de som var utpå banen så ut til å ha det veldig moro. Var ikke no problem å få sladdet fra seg i dag ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Bmwccn trøndelag har nå egen facebook side Trykk liker http://www.facebook.com/pages/BMWCCN-Avd-Trøndelag/248610498513969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Noen som har diagnose muligheter til en 94 525, eller som har peiling på automatkasser og kan utføre diagnose analogt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Lite aktivitet i tråden nå på vintern gitt!! Noen tanker og planer for treff i det nye året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tja, spørs om noen gidder å møte da. Siste treff før vintern så var det hele to stk som møtte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Anbefaler å sjekke Terminlisten til CCN og komme på treffene. Om folk vil ha andre treff eller har andre ideer, møt gjerne opp på årsmøtet og si din mening. Vi vil veldig gjerne ha tilbakemelding på hvordan vi kan få til ett fint BMW miljø i Trondheim. Årsmøte: Lørdag 11. Februar: Årsmøte. Krambua klokken 15.00 – 18.00. Terminliste: http://bmwccn.no/trondelag/?page_id=68 Sjekk også ut CCN Trøndelag: http://bmwccn.no/trondelag/ Eller følg oss på facebook: http://www.facebook.com/pages/BMWCCN-Av ... 0498513969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå