hagenisse Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Ja... derfor jeg er litt skeptisk til om det er utelukkende bra for bilinteressen..
Spiritus Sancti Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 jeg var der fra fredag til søndag. Gikk greit med parkeringa på campen, iom at vi kjørte hilux. Var gøy på fredag og søndag. Lørdag var et reint hælvete spør dere meg. Tror dere jeg hadde med reintøy/paraply? NEIDA! Kult å komme inn på festområdet når man er under 18 da. Og medbrakt pils:D
Quattrokiller Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Trodde ikke man tro på gatebil for å se på biler egentlig. Gatejente hadde kansje vært mer dekkende navn.
T Y racing Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Trodde ikke man tro på gatebil for å se på biler egentlig. Gatejente hadde kansje vært mer dekkende navn. he he,er et mere passende navn,før var det biler med litt damer.nå er det damer med litt biler
Bergen_ Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Eg var på gatebil for første gang i år, og vart vanvittig skuffa. Virka amatørmessig gjennomført. Vi var tre kompisar som kjørte frå bergen torsdag kveld og var framme tidlig fredag. Selvfølgelig hadde han eine glømt å ta ut penga. Vi måtte då til rakkestad. Vi hadde fått plass på camp 1 eller 2, men kortterminal er framandord. Køen va vanvittig lang og vi vart kjørt inn på den berømte ventecampen og sto der i mangoldige tima. Ingen av vaktane visste nåken ting, og då bilane begynte å kjøra var beskjedane så dårlige at mange kjørte feil og skapte ytterligare kø. Då vi kom til langtborti campen var dei så vidt begynt å flata jordet. Var som sagt mykje kø opp og ned til baneområdet heile helga. Bussløysinga kunne sikkert fungert godt dersom ikkje desse hadde stått stille i kø. Dei burde vore slusa opp og ned til hovedveien. Har ikkje bestemt meg for om eg gidd å reisa bort neste år. Skal i så fall vurderast og planleggast nøye!
MikaelR Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Drit i gatebil,, selv om det er STOR!! så høres det ut som kun bannskap Kom heller til sommertreff på acr!!! siste gang æ va der sto æ i kø i 20min ved porten,, så derfra tok det kansje 30min så va æ på bana helt genialt treff,, på grunn av at det ikke e så stor ennu!!
Dr_S Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Selvfølgelig har de ikke kortterminal....da må de jo gi deg kvittering.... Tror det er ENDEL svarte penger i inngangsbillettene der ja..
BreitBau Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Og hvor ble det av den M5'en de begynte på på gatebilmessa i fjor.. De detaljlakkerte den osv.. Var jo meningen da at det skulle bli den nye gatebiltaxien.. Det er vel ikke "tilfeldigvis" den Nascar M5'en som Leif Nilsen eier nå? Bare en tanke.. Mistenkelige ting skjedde jo med Cossien til Hafsengen så.. Plutselig eide Nilsen karosseriet.. Som Gatebil hadde hjelpt til (Les:dratt inn penger for) at skulle bli gjenoppbygd.. Så vidt jeg har hørt sitter Hafsengen igjen med motoren og gidkassa.. Og Nilsen eier resten? Men har noen hørt noen kjøpesum? Så også i fjor at Leif Nilsen (Leif Nilsen i Asker, tror det er rette karen) hadde 945 000 i inntekt i fjor? Hva skjer liksom?
BreitBau Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Drit i gatebil,, selv om det er STOR!! så høres det ut som kun bannskapKom heller til sommertreff på acr!!! siste gang æ va der sto æ i kø i 20min ved porten,, så derfra tok det kansje 30min så va æ på bana helt genialt treff,, på grunn av at det ikke e så stor ennu!! Så inviterer du folk dit?
Mexos Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg Anbefaler alle å dra på ACR. Jeg var der for første gang i juni, og var på rudskogen for første gang i juli. Sitter igjen med best inntrykk av ACR. Det var en kongetur Så til alle sørlandsfiser, det skjer faktisk mye bra som er verdt å få med seg også nord for Elverum
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Og hvor ble det av den M5'en de begynte på på gatebilmessa i fjor.. De detaljlakkerte den osv.. Var jo meningen da at det skulle bli den nye gatebiltaxien..Det er vel ikke "tilfeldigvis" den Nascar M5'en som Leif Nilsen eier nå? Det er den samme M5en ja. Bremsa 794hk, hvis ikke jeg tar helt feil.
-Anders- Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 hvor langt er det opp til acr fra oslo a? orker ikke sjekke på gulesider..er på jobb
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 983.3 km 14 t 7 min tok da bare fra Karljohan og til Mo I Rana, så svaret er vel litt +-
kazynor Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 skjønner ikke hva alle her har imot fjortisser på fylla? enkle å skjenke, og mye morsommere når de blir HELT kanon. har ikke vært på gatebil enda, men frister til sommern. og jeg drikker ikke som en fjortiss lenger btw vi snakker om fjortiss jenter her ikke sant? for fulle fjortiss gutter er bare irriterende....det er jeg enig i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå