PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hva synes folket om dette kittet? prisen er: 800 euro = ca 6500,- + frakt! HVA SYNES DERE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Mitt synspunkt er at en E38 veldig sjelden skal styles med noe som helst annet enn lakk og felger. Fronten går til nød, men bakfangeren hadde jeg styrt kraftig unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Hadde satt penga banken istedenfor.... selv om renta er meget lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Syns det der hadde blitt rått som snus Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 syns ikke det der så ut egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 la det ligge hos selger du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hvis du vil ødelegge en så elegant bil, så gjerne for meg...! MEN, skal du derimot gjøre den bilen til et smykke så ville jeg kjøpt Alpina frontleppen, eisenmann 4 rørssystem for lyden:D og 2000mod facelift skjørtene.. det holder! Og hadde det vært min bil ville jeg hivd på kromgrill el 750 grill, kall det hva man vil og shadowline med svak toning helt frem Så da sier vi det sånn, når du er ferdig med bilen, så kan vi to bytte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Passet ikke bilen. Frontfangeren er selvsagt fin, men ikke på E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Du spør og min mening er at det var alt annet enn pent.E38 er pen med f.eks spoilerpakken fra Hamann!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 M5 fanger på E38 passet dårlig synes jeg! Det har nok litt med utformeringen av nyrene på 7 serie! Sats heller på en alpina leppe i stedet du! Bakfangeren er ikke verdt å nevne en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Det der så VELDIG uoriginalt ut. Mao ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Ja hadde nok heller satsa på noe hamann plast tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg likte heller ikke denne stylingen og jeg mener også; som enkelte andre her inne, at E38 absolut er finest original. Modellen blir lett kokain-hallikslede med ekstra plastikk og alt for store hjul... og det fortjener den ikke... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 fredrik, trodde det var den looken vi med 7 serier ville oppnå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå