Mexos Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Er bare 6er motorene som har coilene over hver tennplugg. Grunnen til det tok 50 min var pga. jeg ikke har elefant eller talje, så bruke garasjejekker og stropp for å lirke den på plass Ellers har den jo gått inn på 10 minutt Takk for det Bimmerlars
Galskap Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 jøss:P lærte jeg noe nytt om IS motoren idag og ;P
Mexos Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 jøss:P lærte jeg noe nytt om IS motoren idag og ;P Jepp. Er jo sånn på 316 og 318 motorene og. Men der er det jo bare 1 coil, men den henger jo på høyre støtdempertårn Ser for meg at m43 har 4 coiler på samme plass som is'n, men er ikke sikker. Ble ringt opp nå av et transportselskap. Pallen fra Koed er på døra hvert øyeblikk
Superbeetle Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hva som kommer fra koed da? M43 har coilene montert der som m42 har. Mener det er 2 coiler... Iallefall ingen fordeler
Dirty Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hei du kan lage et feste veldig enkelt med å bøyde et flattjern og skru coilene fast i! funker iallefall helt topp for meg! og så 10000 ganger penere ut en din metode
Mexos Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Det var en god ide dirtydicky Det skal jeg prøve Fra koed kom det AC Schnitzer effektanlegg og 318is katalysator Pluss småting som hanskeromslykt til ladestasjonen, nye bmw rondeller, brukermanual, et par deksler til døråpnerne, no pærer til sideblinklysene ++. Og en del deler som aLan skulle ha. Så han kommer nok med en fin oppdatering ikveld tenker jeg Jeg synes potta var dritgrom Tror jeg må senke potta litt for å få på diffuser, men det får jeg fikse til våren eller noe. Har ihvertfall viktigere ting å prioritere først Panseret kom også på ikveld. Så nå er den komplett ihvertfall. Har enda igjen å justere panser og dør. Det er en drittjobb mildt sagt Så sliter jeg med å få løsnet lambdasonden fra eksosanlegget. Skal varme opp imorgen og fortsette å prøve. Begynner å bli ferdig nå. Bilen må være ferdig imorgen Trenger en vask Så ser jeg skiltet er skjevt Må vel rette opp det;)
Frode D Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Potta var fet Er bilen klar for veien nå, bare du får over lambdaen?
Mexos Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Ja alt jeg trenger for å få den på veien er lambda'n og sette i låskasse og vindu osv i førerdøra Så må jeg finne batterifestet mitt som skal ligge på gulvet en plass i garasjen Skal kjøre ut bilen imorgen og rydde opp og lete litt
Mexos Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Kom nettopp inn etter første prøvetur Har skrudd i hele dag! Fikk ulyd i servopumpa når jeg starta, men etter mye olje og svinging til høyre og venstre ble det stilt Nå har plutselig låsene begynt å vrenge seg. når jeg skal stenge så hopper den opp, så må jeg låse en gang til før den stenger. Satser på at det er låskassa så skal ta med meg den jeg har fra gammeldøra til oslo og bytte den. Lyden ble konge Ikke bråk, men fin lyd
Galskap Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 skift til en større sikring på låsene, hadde samme problem selv, bytta sikring og det ble bra:)
Mexos Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Det funket fint før med samme sikring så er rart om det skal være det.
Mexos Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Da reddet Galskap Racing kvelden min Fant ikke igjen batterifestet mitt, så han donerte meg et Skylder deg en siden Nå skal bilen være klar for Eu
Mexos Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Filmet en dårlig kortsnutt igår når jeg kjørte. Hører litt av lyden her. Er egentlig passe høy Ikke no brøling http://s7.photobucket.com/albums/y277/M ... V00089.flv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå