Gå til innhold

Mitt student prosjekt. E36 316I-318is. *skrota*

Anbefalte innlegg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg vet ikke om noen har nevnt det for deg før, men jeg ville hvertfall fått meg noen nye skilt. Nye fine skiltplater og gamle skilt er ikke pent ;)

Skrevet
Jeg vet ikke om noen har nevnt det for deg før, men jeg ville hvertfall fått meg noen nye skilt. Nye fine skiltplater og gamle skilt er ikke pent ;)

Det står vel skrevet her en plass at jeg har planer om det ;) Er veldig enig med deg, men siden jeg er Student prøver jeg å ikke kjøpe alt på en gang ;) Det kommer nok utover våren :) Måtte ta de nødvendige utgiftene for å få den på veien nå, så se hvor mye som ble igjen.

Har hatt den på hjulstillingskontroll og Eu kontroll på Strandveien Auto idag. Var noe småplukk, men det må man tåle på en 92 modell ;)

En gåen bremselyspære(Tror det bare er dårlig kontakt i pæreholderen), Feiljusterte nærlys(Justerte de igår med hella maskin :shock: )

Oljelekkasje på motor

En knekt fjær bak (Blir vel senkesett nå da ;))

Skal ut å justere lysene igjen etterpå. Pæra er jo fort gjort å fikse ;) Skal også bytte olje etterpå så da får jeg se om jeg finner lekkasjen ;) Så Kjøper jeg senkesett etterhvert og bytter både dempere og fjærer.

Har idag også fått ryddet interiøret i bilen, festet blinklysene på sideskjermene og montert dørtrekk, Lister osv. Brukte slike klips som var beregnet på reparasjon av dørtrekk og det funket fjell! Dørtrekket mitt sitter som støpt!

Skrevet

Det står vel skrevet her en plass at jeg har planer om det ;) Er veldig enig med deg, men siden jeg er Student prøver jeg å ikke kjøpe alt på en gang ;) Det kommer nok utover våren :) Måtte ta de nødvendige utgiftene for å få den på veien nå, så se hvor mye som ble igjen.

Godt og høre. Måtte bare spørre. :D

BTW hvis ikke du er klar over det så er det faktisk mulig og få de nye skiltene uten blått felt og flagg, om man spør pent. Hvertfall så gikk det fint for meg. ;)

Skrevet

Det vet jeg SE ;) Tenkte å kjøpe slike uten flagg ;) Ikveld har jeg byttet olje og justert lysene :) Så fant jeg oljelekkasjen og fiksa den ;) Når jeg fjernet AC pumpa tenkte jeg ikke på å sette inn skruene etter den, så manglet to skruen på pakningen rundt registerstrammeren. Så lak ut der. Har satt i skruene nå :) Var bare dårlig kontakt i ene kontakten til baklykta så bremselyset er også i orden. Så nå skal det kun være den knekte fjæra som er eu mangel :)

Skrevet
Det var en god ide dirtydicky :D Det skal jeg prøve :) Fra koed kom det AC Schnitzer effektanlegg og 318is katalysator ;) Pluss småting som hanskeromslykt til ladestasjonen, nye bmw rondeller, brukermanual, et par deksler til døråpnerne, no pærer til sideblinklysene ++. Og en del deler som aLan skulle ha. Så han kommer nok med en fin oppdatering ikveld tenker jeg ;)

Jeg synes potta var dritgrom :D

DSC01450.jpg

DSC01449.jpg

Tror jeg må senke potta litt for å få på diffuser, men det får jeg fikse til våren eller noe. Har ihvertfall viktigere ting å prioritere først ;)

Panseret kom også på ikveld. Så nå er den komplett ihvertfall. Har enda igjen å justere panser og dør. Det er en drittjobb mildt sagt :( Så sliter jeg med å få løsnet lambdasonden fra eksosanlegget. Skal varme opp imorgen og fortsette å prøve. Begynner å bli ferdig nå. Bilen må være ferdig imorgen :shock:

Trenger en vask :P Så ser jeg skiltet er skjevt :P Må vel rette opp det;)

DSC01451.jpg

Kor får du kjøpt den potta.. kunne selv tenkt meg den.. vilket luft filter bruker du

Skrevet

Potta er kjøpt brukt på Koed. Er nok ganske dyr ny. Har K&N åpent luftfilter. har kommet meg til Oslo med bilen idag. Var sinnsykt glatt over fjellet. Fant ut at E36 sedan er en elendig vinterbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...