Mboy Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 På e36 m3 skulle de ha 120 000 i året på meg. Også på min far ble det 6500 i året Full kasko! Han er 50 år og hadde 75% bonus. Og jeg er 20 og har ikkeno bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Har også hørt snakk om at det skal bli forbudt for 18 årige gutter å kjøre bil i helgene, samt forbudt å ha personer under 20 år i bilen før man selv har passert 20 eller noe slikt, MEN jentene skal få lov til alt dette, snakker man ikke da kjønnsdiskriminering også eller? Det er faktisk bevist at kjønnene ikke utvikler seg likt og at kvinners emosjonelle evner... altså det som har med medfølelse, innlevelse, ansvar etc. og gjøre er ferdig utviklet allerede i 16 års alderen. Menn er først ferdig utviklet på dette området i 20 års alderen. Dette betyr selvfølgelig ikke at alle unge kvinner er ansvarlige sjåfører eller at alle unge menn er egoister i trafikken, men tendensen er grunnleggende. Årsaken til forskjellen mellom menn og kvinner er trolig naturens måte å sikre best mulig vilkår for at kvinner kan bli ansvarlige mødre også i ung alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Det er faktisk bevist at kjønnene ikke utvikler seg likt og at kvinners emosjonelle evner... altså det som har med medfølelse, innlevelse, ansvar etc. og gjøre er ferdig utviklet allerede i 16 års alderen. Det forklarer jo endel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Slik som det er sagt idag var det ikkje fart og heller ikkje bmwen sin feil. Men skal ikkje sei nåke sikkert enda..Bur i området. Og veit kven personane er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 For å være helt ærlig, så syntes jeg det faktisk er HVERTFALL like mye råkjøring blant 30-50 åringer som blant 18 åringene. Jeg er selv en aktiv syklist og ser MYE stygge forbikjøringer og høy fart blant ELDRE! Klart det er noen dumdristige 18-åringer, men det er like mange eldre tørr jeg å påstå. Men de har den lille ekstra erfaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 For å være helt ærlig, så syntes jeg det faktisk er HVERTFALL like mye råkjøring blant 30-50 åringer som blant 18 åringene. Jeg er selv en aktiv syklist og ser MYE stygge forbikjøringer og høy fart blant ELDRE!Klart det er noen dumdristige 18-åringer, men det er like mange eldre tørr jeg å påstå. Men de har den lille ekstra erfaringen. Men da kan vi vel konkludere med at det er for mye råkjøring... eller ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 For å være helt ærlig, så syntes jeg det faktisk er HVERTFALL like mye råkjøring blant 30-50 åringer som blant 18 åringene. Jeg er selv en aktiv syklist og ser MYE stygge forbikjøringer og høy fart blant ELDRE!Klart det er noen dumdristige 18-åringer, men det er like mange eldre tørr jeg å påstå. Men de har den lille ekstra erfaringen. Men da kan vi vel konkludere med at det er for mye råkjøring... eller ?... Og det finnes mange voksne idioter som sykler langs trafikert veg selv om sykkelstien er rett ved siden av hovedvegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1253454.ece Forsikringen stiger vel ennå mer på BMW nå.. Bra gjort å komme seg såpass langt opp på betongmuren rett etter en rundkjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Røyken steg opp fra bilpanseret, og tre menn sto i veikanten uten å riktig skjønne hvordan de skulle få bilen ned på veien igjen. Ler Ja sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Står respekt av den avkjøringen .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Hvorfor har egentlig veldig mange ungdommer den holdningen? En ting kan jo være at Autofil og Tommy Rustad legger de fleste biler med breisladd i svingene. Ungdommen tror det er lett, men jaggu skal man ha trening for å slagge med alt som har fire hjul. Ikke noe negativt om Autofil, men det ser jo lett ut det Tommy'en presterer... Joda vi har alle kjørt over grensen, men man må også klare å ta straffen blir man tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 På min E36 cab 328 betaler jeg 11000 i året for full kasko så det koster og forsikre bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 Alle dere som ikke syns forsikringen er så ille; Ta en titt på det dere har ført opp som bosted... Forsikring på Audien hadde økt med 200% hvis jeg hadde bodd i oslo kontra der jeg bor idag Selv er jeg greit over 23års "grensa", 75% bonus, bor langt helvette inni skauen har ellers alt annet i "orden" men IF skulle ha 12.300.- for 520 med kasko.. WLI klarte seg meg ca 6.000.- (20.000km) Det som er litt rart her er jo at jeg betaler det samme for audien som er en øhh.. litt dyrere bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Jeg betaler 14 000,- for full kasko på 540'n. 40% Bonus og 12000km. jeg er da 22 år, og ikke over den fine "grensa" synes ikke det er så gærnt, det er da med gjensidige, mens IF skulle ha 45 000,- for samme ulla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Forsikring er svindyrt, så bare på den forrige bilen min, det var en Opel Caibra, den var det bare en 2l i, viss jeg skulle ha full kasko på den, så kon den på 52000. Men nå på 520 min så er det ltt over 7lapper i året, men det er me dover 50% bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå