Kim Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Stemmer at 320i'n har ca 3000rpm i 100km/t, Det er relativt mye ja. Du gav meg iallefall ikke mindre lyst på 328i nå etter det du har fortalt, det skal jeg love deg Bilen skal jo selges så får prøve å selge den litt også Kort fortalt er E-36 328 med manuelt gir en nydelig bil å kjøre og det er tungt å skulle selge den. Kan også nevne at jeg ikke komme til å ha en BMW uten sportstoler mer... Det er også noe som man burde tenke over når man skal kjøpe. Har man ikke sitti i disse stolene før, får man seg en aha-opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Har akkurat maken til de stolene dine, Det var som natt og dag fra de standard stolene som stod i før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hvordan er forskjellen fra 320i til 328i? ser du har att 320i før... Natt og dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Roger sier det som det er... forskjell er natt og dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Heisann, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Heisann, hvor holder du til? Heisann! Jeg bor i Oslo. I helgen skal jeg en tur til Larvik men er tilbake igjen på mandag Noe spesielt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Kunne vært artig å kikket på bilen din bare, jeg bor ikke så veldig langt unna så. Cirka 12 mil nord for Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Kunne vært artig å kikket på bilen din bare, jeg bor ikke så veldig langt unna så. Cirka 12 mil nord for Oslo Det er lov å komme å kikke Men må ta det til uka bare så går det fint det, er opptatt på ettermiddag onsdag og torsdag. Jobber i Groruddalen så er der på dagtid om du ønsker å se den da. Send meg PM så kan vi finne ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Bilen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg