antiloop Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kan ikke være langt unna i såfall.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 wtf!? Æsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hva med disse da? Med en prislapp på fattige 1.000.000 DOLLAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 de første MÅ utvilsomt vær de styggeste EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Dette er den styggeste felgen som har blitt laget: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 de første MÅ utvilsomt vær de styggeste EVER! Jeg vet om to felger som er styggere. Den ene typen er en tjukk eke som går rett over felgen. Sitter heldigvis på en golf. Den andre er en bamsefelg. Senteret er rett og slett en bamse. Ble aldri noe salgssuksess Der ble jeg litt sein gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 stygge? faen mæ de råeste felgene man får kjøpt på markede Oz mito kan brenne! ånei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Dette er den styggeste felgen som har blitt laget: Hahaha de der var jo bare drit tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Bamsefelg er faen meg jævlig, går en lysegul polo her i byen med sånne og den er fektisk grunnen til at jeg kantkjørte felgene mine for noen år siden. er som trfikkulykke, bare MÅ se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Bamsen skulle bare hatt lysende öyner! og en fin nese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hvis noen sponser bamsefelger til kjerra mi skal jeg kjøre med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Dette er den styggeste felgen som har blitt laget: De felgene der hadde vært rå i 9x16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 syns de bamse felgene var artige jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 om jeg hadde fått valget mellom felgene som trådstarter har letet fram og bamsefelgene.. . hadde bamsefelgene helt klart vert førstevalget.... synes egentlig de var tøffe,men finnes jo andre felger som er 10 ganger råere til samme pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå