Frode H. Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Er dette verdens styggeste felger?? He he,, Før jeg trykket på linken var det akkurat disse Kelleners felgene jeg tenkte på. Kanskje de kan bli et samleobjekt etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Keller felgene var spesielle, men har desverre sett mye styggere ting på BMW enn de. Hadde jeg hatt ett sett for hånd, hadde jeg nok brukt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Keller felgene var spesielle, men har desverre sett mye styggere ting på BMW enn de. Hadde jeg hatt ett sett for hånd, hadde jeg nok brukt de. På en BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 hehe....bamsefelgen var dritrå! ikke det at jeg ville hatt de! men de hadde sikkert vært helt konge på en rosa boble! LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 hadde vart morsomt og hatt bamsefelgene som vinterfelger.. for de som vinterkjører bilene sine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ligger nok på topp 5 lista over stygge felger. Desverre må nok honda og ligge på topp 5 lista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 De første felgene kan da umulig være til BMW... Vanvittig stygge, også ser man jo tydelig at det er en Renault logo.... Bamse felgene hadde vært tøffe på rett bil... Men de er jo ikke så macho at det gjør noe.. hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 De første felgene kvalifiserer nok i mine øyne til verdens styggeste felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Bamsefelgene er jo helrå! Jeg kunne dog tenke meg teletubbi-felger. Høyre foran er tinky winky, venstre foran er dipsy, høyre bak laa-laa og venstre bak.. PO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hvis jeg hadde hatt felger til 1 000 000 $ hadde jeg vært rimelig redd for å kantkjøre de:P Men hvis først uhellet er ute, kan man jo plukke opp noen diamanter, og eventuelt kjøpe seg en ferrari eller noe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Saab sine 3-eikers er jo noe av det styggeste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Saab sine 3-eikers er jo noe av det styggeste... Helt enig med deg Balleknalle. Felgen ser jo ut som et romskip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Saab sine 3-eikers er jo noe av det styggeste... Helt enig med deg Balleknalle. Felgen ser jo ut som et romskip. Nå er det bare to biler som kler tre-eika felger da, og det er saab og Dodge Viper... Syns ikke den saaben så så værst ut til saab å være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Saab sine 3-eikers er jo noe av det styggeste... Helt enig med deg Balleknalle. Felgen ser jo ut som et romskip. Nå er det bare to biler som kler tre-eika felger da, og det er saab og Dodge Viper... Syns ikke den saaben så så værst ut til saab å være... To, Tre Og fire eikete felger passer ikke på noe synest jeg.... Ronal R7 = bammsefelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 de første felgene der sånn var noe av de styggeste jeg har sett ja, men du finner EKSTREMT mange felger hvor du kjenner det svir innerst i øyet når du ser på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå