George W Bush Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Halla, er ny her inne \:D/ Lurte på hva som er drømmebilen til folk her inne? Bare bimmerser seff! Drømmer selv om en E39 518i! Jeg elsker den bilen! Satt på med en onkel av meg en gang som heter Morten (kanskje noen her som kjenner ham?) og den bilen gikk som ei kule! Fikk deeeet suget i magen når han gassa på! Må ha styling da seff! Noen andre som drømmer om 518i eller andre tøffe/barske bimmerser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hei på deg Det finnes ikke E39 316i Tuller du eller drømmer du seriøst om 316? Min må være E46 M3 eller E30 M3.. P.S Det finnes en annen slik tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 E39 316i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 ops, skreiv feil. var e36 316i jeg tenkte på, men ombestemte meg når jeg hadde lagt inn topicen siden jeg plutselig husket onkel sin 518i! Draget i den er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 518 e39 finnest vell ikke. Minste er vell 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 518 er jo ikke akkurat så ille fresk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 en sånn en har onkelen min. Morten, altså. En E39. Eller 59, jeg husker ikke helt hva det var. Var en bimmers i hvertfall. Er litt ny når det gjelder bimmerser. Men jeg mener den som er i bildet der oppe ^^ Det er det der som er bilen, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Her var det mye vas 316,518?? hehe nei 518 finnes ikke i E39 karosseriet, da må du nok tilbake til E34 og kan ikke tenke meg det er så mye futt i E34 med 1.8 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det der er iallefall ikke en e39... husker ikke helt kodene på gamle 5 serier, men e28 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Nei, jeg ringte onkel Morten for å høre hva bilen het, men han var ikke hjemme. Tante Laila trodde det var en E28. (Hu gamle ugla digger bimmerser hu også! Sikkert fordi hu er født i Tyskland) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Men jeg synes det var lite prat om deres drømmebiler her? Bare prater om mine feil hehe, jeg skal lese rundt her og skjerpe meg. Skal bli mester i å vite ting om bimmerser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 kan ikke tenke meg at de gamle tonge traverene med 1.8 gikk så utrolig da.. skulla hatt deg en tur i en 535 eller noe slik heller drømmebil?... definitivt E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Men jeg synes det var lite prat om deres drømmebiler her?Bare prater om mine feil hehe, jeg skal lese rundt her og skjerpe meg. Skal bli mester i å vite ting om bimmerser! Mange drømmebiler.. BMW 850 BMW E36 M3 BMW E46 M3 CSL BMW 2002 turbo ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 E fryd for øyet å se George W som korperal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 kan ikke tenke meg at de gamle tonge traverene med 1.8 gikk så utrolig da.. Du, onkel Morten sin 518i klarte å kjøre 90km/t..... i 3 GIR!!!!! Hvor mange biler utenom Lamrogini og Ferrari og Porshe klarer det? Også rally biler og formel 1 da seff, men vi prater jo tross alt om bimmerser. e30 m3? er ikke det litt sånn bestemor-børse da? Er i hvertfall det onkel Morten pleier å si.. hehe, men han er jo litt gæern da. Også er han litt fyllikk. Men jeg tror nok en 518i hadde kjørt fra en m3. (m3 = 3 liter motor og 518i = 5,18 liter motor) hvis jeg ikke har misforstått helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg