Gå til innhold

Drømmebilen?

Share

Anbefalte innlegg

du, hvor gammel er du egentlig? onkel morten er helten din eller? 90 i 3 gir er ikke så voldsomt akkurat! de aller fleste biler klarer 90 i 3 gir. kanskje den gamle fiestaen til mora di også.. m3 bestemorbørse? da skulle jeg likt å hatt en sånn bestemor! 518 går bedre enn en m3? du HAR misforstått helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, det er bare bilen hans som er så rå. Sorry, skal ikke nevne mer om han nå!

Hehe, mamma kjører volvo v70 og det er ikke akkurat drømmebilen.

ja, jeg får nok lese litt mer her tror jeg. Trodde jeg visste litt om bimmerser, men jeg vet visst ikke en dritt hehe.

OK, da har jeg forandret meningen, nye drømmebilen min er nå e30 m3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E fryd for øyet å se George W som korperal :)

Hehe :)

kan ikke tenke meg at de gamle tonge traverene med 1.8 gikk så utrolig da..

Du, onkel Morten sin 518i klarte å kjøre 90km/t..... i 3 GIR!!!!!

Hvor mange biler utenom Lamrogini og Ferrari og Porshe klarer det?

Også rally biler og formel 1 da seff, men vi prater jo tross alt om bimmerser. e30 m3? er ikke det litt sånn bestemor-børse da? Er i hvertfall det onkel Morten pleier å si.. hehe, men han er jo litt gæern da. Også er han litt fyllikk. Men jeg tror nok en 518i hadde kjørt fra en m3. (m3 = 3 liter motor og 518i = 5,18 liter motor) hvis jeg ikke har misforstått helt.

Nå kan jeg ikke tro at du er seriøs :? Hadde en Audi som greide 120km/t i 2gir ;) Du er vel bare en morsom fyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt bil før, så jeg synes 90 i 3 gir var skikkelig fort. 120km/t??? :? Håper det var på autobanen i Danmark eller Tyskland eller hvor det var. Bane med fri fartsgrense!!

Åssen audi var det du hadde som gikk så fort da?

tams:

har jeg blitt utsatt for en spøk mener du? #-o jeg visste at dere kom til å spøke med meg fordi jeg er ny her hehe. BRA SPØK DERE! Jeg gikk rett på den i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. e30 m3? er ikke det litt sånn bestemor-børse da? Er i hvertfall det onkel Morten pleier å si.. hehe, men han er jo litt gæern da. Også er han litt fyllikk. Men jeg tror nok en 518i hadde kjørt fra en m3. (m3 = 3 liter motor og 518i = 5,18 liter motor) hvis jeg ikke har misforstått helt.

518i Har en 1,8 liter motor.. E30 M3 har 2,3 og 2,5 pluss at de har to ekstra ventiler per sylinder. Du har nokk lite å stille opp men i en 518 mot en M3 ja!

Er E28 det er bilde av på side 1 ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...