fast Dog Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Vet ikke om eg skal rive meg i håret eller le meg skakk i hel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Vet ikke om eg skal rive meg i håret eller le meg skakk i hel.... Riv deg i håret mens du ler deg skakk ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 518 har ikke en 5,18 liter... hahaha. litt tragisk på en måte også, men mensitter jo bare en 1,8 liter i den Ok, da har en jeg kjenner jugd for meg. marius2002: jeg har flere artige historier om onkel Morten hvis det er det du syntes var artig å lese! Sorry Marius2002... skreiv feil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 martin2002: jeg har flere artige historier om onkel Morten hvis det er det du syntes var artig å lese! marius2002 ihvertfall, men skriveleifer er lov neida trenger ikke å høre flere, klarer meg leeenge med denne posten Takk som spør forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Fint at du har humor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 tams:har jeg blitt utsatt for en spøk mener du? jeg visste at dere kom til å spøke med meg fordi jeg er ny her hehe. BRA SPØK DERE! Jeg gikk rett på den i hvertfall! Du misforstår. Det er evt VI som biter på din spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Nå skjønner jeg ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 OK, sett at du ikke spøker med oss Bush: Du har så lite kunnskap om BMW (no offence) at vi kunne tro du bare ville kødde litt med oss, ved å late som du ikke hadde peiling! Forstår du nå? Du har isåfall mye å lære Og da har du kommet til rett sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 haha.. hvis ikke det her er kødd er jeg bill clinton!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kan ikke fatte at dette er seriøst Ler meg nesten ihjel her Hvordan kan du si at du får sug i magen når du sitter på med din onkel med 518, Når dine foreldre kjører volvo v70? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kanskje han he glømt å fårtelle oss at der e twin turbo å kompressor på 518`e;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Altså, dette her stemmer ikke... Eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hahahahaha, hvis dette var en spøk bush så må jeg takke deg, for jeg har ikke ledd så godt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Jo George W du må fortelle mer om "Onkel Morten" dette var ekstremt morro. Men hvor gammel er du?? Får liksom en følelse av at du er 16 elns? Jeg tenker at om man skal uttale seg om biler er det kanskje greit å ha prøvd noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg