Marius2002 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hahaha, linken til denne tråden er nå lagt til i "mine favoritter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Dette var så artig at jeg må poste her igjen. Hei du Bush, du vet sikkert mye om politikk, men virker som du vet lite om biler og spesielt bmw da Men her på forumet vil du fort finne ut mye. Her er et par eks. 320=3serie og 2.0liter motor 316=3serie og 1.6liter motor 525=5serie og 2,5liter motor 850=8serie og 5liter motor Gankse enkelt med andre ord,hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Dette var så artig at jeg må poste her igjen.Hei du Bush, du vet sikkert mye om politikk, men virker som du vet lite om biler og spesielt bmw da Men her på forumet vil du fort finne ut mye. Her er et par eks. 320=3serie og 2.0liter motor 316=3serie og 1.6liter motor 525=5serie og 2,5liter motor 850=8serie og 5liter motor Gankse enkelt med andre ord,hahahaha må vel le lit av deg også for så lett er det ikke! 320 e46 kommer med 2liter og 2,2 liter! 316 e46 er vel 1,9liter osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hehe.. jævlig bra tråd! Drømme bilen må nok bli E36 chassis med en V8 oppi noe sånn som Alpina B8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 323=2.5l Så er mye forskjellig nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 323=2.5l det kommer ann på hvilken modellserie du snakker om.. E30 323i har 2.3ltr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Ser ut som om Mr. Bush har tatt ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Dette var så artig at jeg må poste her igjen.Hei du Bush, du vet sikkert mye om politikk, men virker som du vet lite om biler og spesielt bmw da Men her på forumet vil du fort finne ut mye. Her er et par eks. 320=3serie og 2.0liter motor 316=3serie og 1.6liter motor 525=5serie og 2,5liter motor 850=8serie og 5liter motor Gankse enkelt med andre ord,hahahaha må vel le lit av deg også for så lett er det ikke! 320 e46 kommer med 2liter og 2,2 liter! 316 e46 er vel 1,9liter osv osv Er bare å le så mye du orker glemte jo å nevne at jeg var inne på E36 her, E46 har ikke det der med tallene og motor lenger, som er lett å huske på. Men f.eks 323 da, den har 2,5l. Hahahaha. Beste tråden ever Go bush... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 jeg har ikke tatt ferie nei driver mest og leser her inne det blei bare masse kødding i tråden min så... hehe, nesten ingen som svarte seriøst på spørsmålet mitt! også var det bare en eneste person som svarte en e28... tydelig at han er den eneste som har kjørt eller sitti på i en... når man tramper gasspedalen i bånn (eller sitter ved siden av en man kjenner når han tramper gassen i bånn) i en 518i e28 da kiler det godt nede i trusa skal jeg si deg! veldig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Haha.. Har lest hele tråden.. Har ikke ledd så godt på lenge. Dette er jo bare helt sykt rått og lese om.. Hvor gammel er du egentlig?? Har ikke svart på det? eller?? Dette må da vel bare være tull? Eller så er det bare helt rått, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 2002 med M3 motor, hefting understell, og bredding. Drømmen. JIPPY! Jeg eier nesten drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George W Bush Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Hvor gammel er du egentlig?? Har ikke svart på det? eller?? Nei, det har jeg ikke svart på SteffenM2: har du bilde av krabba? (det er det en jeg kjenner kaller tøffe biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 m3 e46 med manuell. CSL felger. Uten tvil. Ingen over ingen ved siden. Bush: Du får bare svelge alt du hører, men det er morsomt å lese denne tråden =) Bruk informasjons linkene her på siden å les deg til litt mer kunnskap. (dersom det her ikke bare er en bløff ) krabba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 SteffenM2: har du bilde av krabba? (det er det en jeg kjenner kaller tøffe biler) La meg tippe: onkel Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg