Gå til innhold

Xenon solgt på bimmers.no

JJ_Cool
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem kjøper E90 UTEN xenon?!

Temmelig mange... iallfall i Danmark og Tyskland. Du vil bli forbauset over hvor mange nye og dyre biler i f.eks Tyskland som ikke har Xenonlys. Xenonlys er teknisk en blindvei og vil bli erstattet av LED lys innenfor 5-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 5-6 år heh... Bilene er jo erstattet innen det..

Det har vært og er massiv kritikk mot Xenonlysene i Tyskland. Det er et faktum at de blender (enten direkte eller indirekte) og at pærene har relativt kort levetid (dog holder de lengre enn tidligere) og ikke minst er lampene stadig svindyre. Mange betrakter folk med Xenonlys som egoistiske... det holder ikke at man ser litt bedre på bekostning av at andre ser dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 5-6 år heh... Bilene er jo erstattet innen det..

Det har vært og er massiv kritikk mot Xenonlysene i Tyskland. Det er et faktum at de blender (enten direkte eller indirekte) og at pærene har relativt kort levetid (dog holder de lengre enn tidligere) og ikke minst er lampene stadig svindyre. Mange betrakter folk med Xenonlys som egoistiske... det holder ikke at man ser litt bedre på bekostning av at andre ser dårligere.

Er egentlig litt enig i det du tar opp her, det er også pga dette jeg er meget skeptisk til at gud og hvermann skal kjøpe seg Xenon sett for ettermont og så kanskje kjøre med lysa justert i hytt og gevær.(eller tung last/henger)

Når det er fabrikkmont er det i det minste høydejustering på lyktene.

(for å ha nevnt det, jeg har xenon på en av bilene mine selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...