Gå til innhold

Overgang fra 4 syl til 6 syl! Min fortelling!

ReWrite-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ombygginger er fint - da kan man _bruke_ bilen med god samvittighet. Men desverre er det ofte bra originalobjekter som blir ødelagt til fordel for ombygginger, men den skylden får avgiftssystemet her til lands ta på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jaggu på tide at du spanderer en M Roadster på hu... :twisted: .

Hadde det bare vært så "lett".. Etter hun var ferdig å klage på den trege Land Roveren sa hun at hun ville ha M6. Fatter ikke hvor hun har fått det fra - har vel aldri sett en såvidt jeg vet, og jeg har snakket ytterst lite om 6ere til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg heller en Z3 Coupe med F20C-motor til meg. :)

*drømme*

Glimrende motor! Du får starte ombyggingen da. For en stund siden var det en tråd med video av F20C-motorisert E36. Det må vel være mulig å koble den opp i Z3 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så misfornøyd med bilen kan jeg godt kjøpe den av deg for 100.000,- :wink:

Hagenisse har da ikke skrevet noe om at han er misfornøyd med selve bilen... kun at han mener at M52B28 motoren har enkelte karaktertrekk som ikke helt faller i hans smak... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så misfornøyd med bilen kan jeg godt kjøpe den av deg for 100.000,- :wink:

Hagenisse har da ikke skrevet noe om at han er misfornøyd med selve bilen... kun at han mener at M52B28 motoren har enkelte karaktertrekk som ikke helt faller i hans smak... :wink:

Igjen, som tidligere i denne tråden, må du prøve å lese litt mellom linjene på det jeg skriver.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...