hagenisse Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Så var det dette med kostnader da... Og nyere M-biler har blitt alt for tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 ...og nettopp derfor har ombygging blitt sportsgren nr.1 for visse BMW grupperinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Bygg heller en Z3 Coupe med F20C-motor til meg. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Ombygginger er fint - da kan man _bruke_ bilen med god samvittighet. Men desverre er det ofte bra originalobjekter som blir ødelagt til fordel for ombygginger, men den skylden får avgiftssystemet her til lands ta på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Da hun kom hjem fra jobb i dag morges var det masse syting om hvor treg Land Roveren er .. Ja, jaggu på tide at du spanderer en M Roadster på hu... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Ja, jaggu på tide at du spanderer en M Roadster på hu... . Hadde det bare vært så "lett".. Etter hun var ferdig å klage på den trege Land Roveren sa hun at hun ville ha M6. Fatter ikke hvor hun har fått det fra - har vel aldri sett en såvidt jeg vet, og jeg har snakket ytterst lite om 6ere til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Hehe, hu følger nok med i BMW verden, mer enn du tror. Tipper når den tiden kommer, så LR blir bytta i en 520 med ISO fix seter bak o.l.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Bygg heller en Z3 Coupe med F20C-motor til meg. *drømme* Glimrende motor! Du får starte ombyggingen da. For en stund siden var det en tråd med video av F20C-motorisert E36. Det må vel være mulig å koble den opp i Z3 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Jeg tar ikke oljeskift selv engang, så tror ikke jeg skal begynne med noen ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Siden du er så misfornøyd med bilen kan jeg godt kjøpe den av deg for 100.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Siden du er så misfornøyd med bilen kan jeg godt kjøpe den av deg for 100.000,- Hagenisse har da ikke skrevet noe om at han er misfornøyd med selve bilen... kun at han mener at M52B28 motoren har enkelte karaktertrekk som ikke helt faller i hans smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Korrekt! M52B28 er sikkert fint i en 7-serie med automat. Men det blir helt helt feil i Z3 Coupe. Men øker du budet ditt med noen hundretusen, så er det muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Siden du er så misfornøyd med bilen kan jeg godt kjøpe den av deg for 100.000,- Hagenisse har da ikke skrevet noe om at han er misfornøyd med selve bilen... kun at han mener at M52B28 motoren har enkelte karaktertrekk som ikke helt faller i hans smak... Igjen, som tidligere i denne tråden, må du prøve å lese litt mellom linjene på det jeg skriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Igjen, som tidligere i denne tråden, må du prøve å lese litt mellom linjene på det jeg skriver.. Hmmm... kommunikasjon kan være vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Overdrivelse og ironi er velkjente språklige virkemiddel! Ikke tror jeg Hagenisse er spesielt misfornøyd med bilen og ikke tror jeg han hadde solgt den for 100.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå