Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir Lørdag på meg, ingen overnatting.

Ja det hadde vært fint Dr_S.

(Regner med at du tenker på bensinstasjonen ved gml kjellstadbommen). Trenger da sånn ca kl når dere er forbi der?

Har Front som er skikkelig "underbitt" sitert Steffan C, men håper det går greit slå følge for det he he :lol:

Hei ja, E34 mobb'ern her :lol: . Passerer vel forbi der kl 06, noe før det ser jeg ingen grunn til, og tidligere enn det er bare umenskelig...

Hiv deg på Glenn, og få med deg h.nissen. Gøy med felleskjøring :P .

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg drar alltidgrytidlig hjemmefra, kl 05. Så møtes vi i Oslo/utenfor Oslo kl 07 ca.

Dukekr nok opp en tråd på bmwccn.no snart om tider, men regner med det er likt iår, da folk vil rekke førermøtet.

(Ikke førermøte for sent ankomne iår)

Skrevet

Ja da satser jeg på at bilen skal være klar iallfall til turen til våler. (Clutch,shortshift og o-ringer til dyser som jeg tenkte bytte. Noen annet kunne jeg tenkt byttet også, men satser på fam kjøringen som første gang så.)

Hvilken dekk burde jeg bruke på banen? Står på 225 15 60 og så har jeg 225 16 55 falken med 2mm igjen liggende?

Håper på å få istand liten samling med h.nissen nærmeste dagene også. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... c&start=15

Jepp da henger jeg med på så godt jeg kan:-).

Skrevet
Da kan du jo komme da, siden du har en bil med skilt :)

Hvis ingen andre vil se noen ting som helst av banen så :lol:

Nei,jeg har en bil som er meningen at skal brukes på bane,og en bil jeg bruker daglig,som jeg ikke tror hverken egner seg,eller tåler banekjøring.

Skrevet
Blir Lørdag på meg, ingen overnatting.
Ja det hadde vært fint Dr_S.

(Regner med at du tenker på bensinstasjonen ved gml kjellstadbommen). Trenger da sånn ca kl når dere er forbi der?

Har Front som er skikkelig "underbitt" sitert Steffan C, men håper det går greit slå følge for det he he :lol:

Hei ja, E34 mobb'ern her :lol: . Passerer vel forbi der kl 06, noe før det ser jeg ingen grunn til, og tidligere enn det er bare umenskelig...

Hiv deg på Glenn, og få med deg h.nissen. Gøy med felleskjøring :P .

Hehe, har ennå sms'en din fra ifjor :)

Sitat Cotte: "å fy faen, dette er tidlig!"

:lol::lol:

Skrevet

Steffan C; regner med at det blir bare dagstur på meg også så slår følge hjemmover også om det går greit.

Skrevet
Hehe, har ennå sms'en din fra ifjor :)

Sitat Cotte: "å fy faen, dette er tidlig!"

:lol::lol:

Konge, har du ikke sletta SMS på ETT år??!! :P . Å ja, hater å stå opp så inne i h... tidlig, men hva gjør man ikke for go hobby'en.

Steffan C; regner med at det blir bare dagstur på meg også så slår følge hjemmover også om det går greit.

Helt i orden det vettu :wink: .

Skrevet
":14pmeef2]Hvor lang tid bruker en fra Oslo?

Det er vel ca 15-16 mil, som skulle tilsi ca 2 timer med normal hastighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...