hagenisse Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Hehe! Etter å ha vasket masse smeltet krokanis Har du mer igjen? det kan kanskje brukes til å smøre opp topplager..
[space] Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Får vel prøve å komme meg dit på lørdag kanskje?
Henrik K Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Denne karen stiller i alle fall lørdagen. Skulle gjerne ha funnet en god gammel E30 innen den tid, men det ser ut til at touringen må leke racerbil igjen... Ikke helt optimalt, men det fungerer da på et vis. Noen som vet noe om klokkeslett for førermøte på lørdagen? Det blir visst bare ett, og da er det jo dumt å komme for seint!
Dr_S Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Det er vanli med felleskjøring opp. Som regel oppmøte ved Shell v/ Skedsmokorset kl 07. Kan jo komme med en oppdatering her når jeg vet noe nærmere eksakt.
336mik Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Blir vel bare så jeg reiser og titter 1 av dagene vil jeg tro.Siden man må ha registrert bil,med hvite/grønne skilt,så blir det nok ikke noe av.Gidder ikke bruke flere tusen for å få kjørt 1 dag på bane.Bilen i seg selv er dyr nok,og det er vel heller ingen som har tenkt til å betale bensin til meg,så jeg står nok over.
///Magnus Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Blir vel bare så jeg reiser og titter 1 av dagene vil jeg tro.Siden man må ha registrert bil,med hvite/grønne skilt,så blir det nok ikke noe av.Gidder ikke bruke flere tusen for å få kjørt 1 dag på bane.Bilen i seg selv er dyr nok,og det er vel heller ingen som har tenkt til å betale bensin til meg,så jeg står nok over. En ting som slo meg; Hva skal du med en bil uten skilter, som du ikke har råd til å bruke?
Glenno Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Tenkte enn tur på lørdagen. Blir det eventuelt felleskjøring via Drammen, eventuelt ca når?
mAZE Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Jeg kommer nok også en tur om det passer seg slik.. Vil tro det blir lørdag evt.
Dr_S Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Blir vel bare så jeg reiser og titter 1 av dagene vil jeg tro.Siden man må ha registrert bil,med hvite/grønne skilt,så blir det nok ikke noe av.Gidder ikke bruke flere tusen for å få kjørt 1 dag på bane.Bilen i seg selv er dyr nok,og det er vel heller ingen som har tenkt til å betale bensin til meg,så jeg står nok over. En ting som slo meg; Hva skal du med en bil uten skilter, som du ikke har råd til å bruke? Står at han har 3 BMWer, men ingen med skilter?? Poengløst.
Dr_S Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Tenkte enn tur på lørdagen. Blir det eventuelt felleskjøring via Drammen, eventuelt ca når? Kan sikkert henge deg på med oss fra Vestfold. Passerer jo bensinstasjonen ved Lier der
336mik Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Blir vel bare så jeg reiser og titter 1 av dagene vil jeg tro.Siden man må ha registrert bil,med hvite/grønne skilt,så blir det nok ikke noe av.Gidder ikke bruke flere tusen for å få kjørt 1 dag på bane.Bilen i seg selv er dyr nok,og det er vel heller ingen som har tenkt til å betale bensin til meg,så jeg står nok over. En ting som slo meg; Hva skal du med en bil uten skilter, som du ikke har råd til å bruke? Står at han har 3 BMWer, men ingen med skilter?? Poengløst. 1 med skilt,en som jeg driver å skal hugge,og 336`n har jeg ikke tatt meg bryet med å registrere,siden jeg ikke har vist om den skulle bli i kjørbar stand.Forøvrig må også bilen godkjennes,og jeg har dessverre ikke råd til å tüf godkjenne denne nå.Ca 20-25 tusen er det vel heller ikke alle andre her på forumet som har råd til å legge ut for å dra på bane.Skal sies at jeg siden jul også har brukt ca 20 tusen på den bilen.Hvis folk hadde tittet litt rundt,og kanskje sett prosjekt tråden,og brukt innsida litt,så hadde de kanskje spart seg for smarte kommentarer.
Dr_S Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Da kan du jo komme da, siden du har en bil med skilt
Glenno Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Tenkte enn tur på lørdagen. Blir det eventuelt felleskjøring via Drammen, eventuelt ca når? Kan sikkert henge deg på med oss fra Vestfold. Passerer jo bensinstasjonen ved Lier der Ja det hadde vært fint Dr_S. (Regner med at du tenker på bensinstasjonen ved gml kjellstadbommen). Trenger da sånn ca kl når dere er forbi der? Har Front som er skikkelig "underbitt" sitert Steffan C, men håper det går greit slå følge for det he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå