albjorkl Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1544658 som topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Synes jeg ser et hull i setet? Ingen feil og mangler...? hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 dyrt! er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 var vel ikke akkuratt billig nei. så sant ikke den er 100% strøken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 dyrt! er det? hallo! det er jo en 1992modell! ikke så den så strøken ut heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Virker vel litt tvilsom at en bil som er fra -92, og har gått i tyskland helt til 2001, bare har gått 203000. Det er ganske lite for en bil som er 15 år gammal... Jeg syns ihvertfall det hørtes litt lite ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Virker vel litt tvilsom at en bil som er fra -92, og har gått i tyskland helt til 2001, bare har gått 203000. Det er ganske lite for en bil som er 15 år gammal...Jeg syns ihvertfall det hørtes litt lite ut.... ok. må man ut med mye for en BRA 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Virker vel litt tvilsom at en bil som er fra -92, og har gått i tyskland helt til 2001, bare har gått 203000. Det er ganske lite for en bil som er 15 år gammal...Jeg syns ihvertfall det hørtes litt lite ut.... Hva er dette for slags vås? Kjører alle tyskere 50.000Km i året, eller hur? Er ikke noe problem å finne biler i Tyskland som er kjørt lite. f.eks så har de pensjonister i det landet også.. Importerte en 89 modell i fjor. Den var kjørt 121.000Km. Og nei, den var ikke tuklet med/justert.. De som har hatt bilen etter meg kan vel greit skrive under på det vil jeg tro. Og, 94 modellen som står utafor her nå, ja den er kjørt 57.000Km. Og ja da, stemmer 100% det også. Tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Ikke bare kjører de 50.000 i året Espen, men alle tyskere tukler også med kilometerstanden. Og dessuten er det ikke bra for bilen å ha gått på autobahn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Ikke bare kjører de 50.000 i året Espen, men alle tyskere tukler også med kilometerstanden. Og dessuten er det ikke bra for bilen å ha gått på autobahn! Æsj, det hadde jeg glemt. Disse forbannede slaskete tyskerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 syns bilen så grei ut ! hadde kjøpt den for 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Ikke bare kjører de 50.000 i året Espen, men alle tyskere tukler også med kilometerstanden. Og dessuten er det ikke bra for bilen å ha gått på autobahn! Merkelig påstand. Prisene på bilene i Tyskland er da mye mer avhengig av årsmodell enn km-stand i Tyskland. Var i hvertfall det inntrykket jeg fikk da jeg lette i vinter. Hvorfor skal de da skru tilbake km? Jeg tror at de som skrur tilbake km-stand er enten forhandlere der som "spesialiserer" seg på eksport til f.eks. Norge eller noen useriøse aktører blant de mange seriøse firma som importerer bilen til Norge. Null problem å få gjort før sending og kan gjøre mye med prisen i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Her, et sett ironi-briller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Her, et sett ironi-briller. Oi, oi. Flaut Travelt på jobb i dag, så er raskt inne og leser innlegg med ett øye... Må nok snart ta helga nå. He-he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå