Gå til innhold

bra bil for penga?

albjorkl
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Virker vel litt tvilsom at en bil som er fra -92, og har gått i tyskland helt til 2001, bare har gått 203000. Det er ganske lite for en bil som er 15 år gammal...

Jeg syns ihvertfall det hørtes litt lite ut....

ok. må man ut med mye for en BRA 325?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker vel litt tvilsom at en bil som er fra -92, og har gått i tyskland helt til 2001, bare har gått 203000. Det er ganske lite for en bil som er 15 år gammal...

Jeg syns ihvertfall det hørtes litt lite ut....

Hva er dette for slags vås? Kjører alle tyskere 50.000Km i året, eller hur?

Er ikke noe problem å finne biler i Tyskland som er kjørt lite. f.eks så har de pensjonister i det landet også.. Importerte en 89 modell i fjor. Den var kjørt 121.000Km. Og nei, den var ikke tuklet med/justert.. De som har hatt bilen etter meg kan vel greit skrive under på det vil jeg tro.

Og, 94 modellen som står utafor her nå, ja den er kjørt 57.000Km. Og ja da, stemmer 100% det også. Tro det eller ei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare kjører de 50.000 i året Espen, men alle tyskere tukler også med kilometerstanden. Og dessuten er det ikke bra for bilen å ha gått på autobahn!

:roll:

Merkelig påstand. Prisene på bilene i Tyskland er da mye mer avhengig av årsmodell enn km-stand i Tyskland. Var i hvertfall det inntrykket jeg fikk da jeg lette i vinter. Hvorfor skal de da skru tilbake km?

Jeg tror at de som skrur tilbake km-stand er enten forhandlere der som "spesialiserer" seg på eksport til f.eks. Norge eller noen useriøse aktører blant de mange seriøse firma som importerer bilen til Norge. Null problem å få gjort før sending og kan gjøre mye med prisen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...