^B^M^W^ Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Hva med å opprette en egen "uendelig diskusjon om juks med km-stand" -tråd? Nok OT Hvis bilen er i like bra teknisk stand som det står, dvs den burde være tight overalt, motor som maler som en katt, og absolutt rustfri samt at lakken er strøøøken - ville jeg kjøpt den for 90k minus det man må ut med for: Strøkent skinninteriør. Anstendig girkule. Nye felger. Altså rundt 50k. Det derimot er en god pris sett utfra at det er på en 9xxx postadresse...... koster raskt 10 k i fly, mat, bensin og tapt arbeid for å hente en sørpå.... Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Stående? Er det mye søl hjemme hos deg Fredrik? Bommer du ofte? ... måtte bare jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Stående? Er det mye søl hjemme hos deg Fredrik? Bommer du ofte? ... måtte bare jeg også. Hehehe... nå kommer kommentarene på løpende bånd her.... ... Nei... vi er ganske flinke til å sikte i vår familie... etter noen turer til Frankrike og et møte med de berømte tyrkiske toalettene man dessverre ofte møter på rasteplassene langs motorveiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Stående? Er det mye søl hjemme hos deg Fredrik? Bommer du ofte? ... måtte bare jeg også. Mulig enkelte bæsjer på (baksiden av) leggen i et forsøk på å terge brukere av nord-norske uttrykk. Ble litt revet med i denne spyttingen i motvind.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har en. er alle Z3'r like små? jeg er nesten 190cm kort og passer ikke i den lille (dame) bilen. vet det er fler z3. Z3 med 318is motor er damebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Ja, jeg tror ikke det er individuelle forskjeller i størrelsene på Z3. De er ikke laget for upraktisk lange mennesker nei. Z3 med M44 har iallefall en morsom motorkarakteristikk - noe de med M52 ikke har! (jeg gir meg aldri! skal prate drit om m52 til jeg dør! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Z3 med M44 har iallefall en morsom motorkarakteristikk - noe de med M52 ikke har! (jeg gir meg aldri! skal prate drit om m52 til jeg dør! ) Det må da være andre Z3 eiere med M52B28 motoren som er like frustrerte som deg... kanskje man kan få kjøpt en sportskamaksel, nytt innsug (M50B25), opplegg til individuelle gasspjeld etc. som kan få ut potensialet av motoren. Ikke nødvendigvis for mer power, men for en bedre gassrespons og mer turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå