Hylland Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 19.august har eg fått opp ein fyr til Bergen som chipper bilen din for 1999,- kroner. Dette er eit tilbud han personlig har for å markedsføre seg i norge. Det er samme chipping som TS - racing utføre. Denne gangen gjelder det kun Audi og VW 2000mod eller nyere og Volvo og Saab frå 96 mod. Han skulle gi meg tilbakemelding iløpet av veka om han kunne ta BMW og. Kjeme tilbake med meir informasjon om det! Prisen på NOK 1999,- gjelder dei fleste bilar. For nokon kan det bli litt dyrare. Dersom det er nokon av dekan som har Volvo, Saab, Audi eller Vw eller kjenner nokon som har, så send meg ein PM for meir informasjon eller dersom du vil chippe den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Har no fått beskjed ifrå han som skal chippe. De tar bmw og!!! Så her har du eit kanontilbud... Det er neste søndag, altså 19.august på Eikås her i Bergen... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Jeg vet ikke helt hva din rolle i dette tilbudet er Hylland, men umiddelbart høres dette ut som en alminnelig salgsannonse... tråden er derfor flyttet til dette forumet. Hvis du ikke er enig eller av andre årsaker mener at tråden egentlig burde være i annet bil- & motorprat forumet... ta evt. kontakt med en moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 alt av BMW? uten turbo og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Ja, men det er vel ikke så mye å hente dersom det ikke er turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 hvem er dette. vil vite hvem man har og gjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 nei, hehe men litt er litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daloon Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Hva heter firmaet, finnes det noen form for informasjon på internett? Leverer han noen for for garantier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Her er litt informasjon. Mange i VW/Audi klubben som har hørt om desse, og har meldt seg på! http://www.powerchip.se/ http://www.chipsenter.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 JO TAKK SKAL DU HA: så ikke denne før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Han kjeme tilbake 2.helga i oktober!!! Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Vet du om denne karen kommer en tur til Oslo også ? har en 318tds med relativt stort behov for en chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Han kjeme tilbake 2.helga i oktober!!! Interessert? ja du skal ikke se bort fra det, men nå har jo jeg bare en 2.8l sugemotor så har nok ikke så mye å hente på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 jeg er meget interisert, kommer han til stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 noen som har prøvd dette nå da? tilbakemeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå