oddis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Nå er det en forskjell på faktisk hastighet og speedohastighet. Har selv erfaringer med at fabrikksdata ikke stemmer, selv med GPS måling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 lå nettop 190 hele veien fra OSLO til sandvika nå jeg..... sørn jeg har den bedriten ved å ha bånn gasss hele veien!! Med egen eller andres bil? det var min engen bil;) har fått meg en ny en nå men har ikke fått tid til å poste nye bilder av den:) og 190 hele veien hørtes litt mye ut ved bugdøysvingen ja, men tror jeg holdt en fart på nærmere 140/150 akkurat da;) men men en dag får jeg sikkert en lærepenge...... IDIOT... 195 km/t og nesten 6000 O/min.. Da ligger IKKE forbruksnålen på kun 1,5l..!!! Joda, du er driiit tøft, kjøre fort er drit kult og jo fortere du kjører, jo tøffere er du..!! Tilbakestående er diagnosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Akkurat det å ha 195 km/t og nesten 6000 o/min med forbruksmåleren på 1,5l er ikke noe problem. Det er jo bare å slippe gassen en del i det bildet blir tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 IDIOT... 195 km/t og nesten 6000 O/min.. Da ligger IKKE forbruksnålen på kun 1,5l..!!! Joda, du er driiit tøft, kjøre fort er drit kult og jo fortere du kjører, jo tøffere er du..!! Tilbakestående er diagnosen... faen for en idiot du er? trenger ikke være tøff for å kjøre fort, det er bare noe som skjer automatisk noen ganger, man blir vant til det, og ikke fordi man vil tøffe seg, vet ikke om deg, da kaller jeg deg tilbakestående hvis du tror å kjøre fort er tilbakestående.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hadde 220 på nåla med gamlebilen min, E36 320ia, og det var bittelitt til å gå på På helt flat vei Rart, for toppfarten er ca 214 på 320 Jepp. Derfor skreiv eg "på nåla". Nåla viser alltid litt for mye på alle biler. Rekner med reell fart kan ha vore ca 210.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 joda lol er meg som kjører og tar bilde samtidig, er en sprek 316 med KN filter som sitter på er fornøyd med 316 jeg trodde den skulle være meget slapp, men tar helt fint igjen en 318 fra 91-95 mod:D har testet det med 3 stk allerede, ikke at jeg drar fra de, men greier det fint til slutt;) med hva slags dim på dekk?? håper jeg ikke møter deg i motgående felt en kveld.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 IDIOT... 195 km/t og nesten 6000 O/min.. Da ligger IKKE forbruksnålen på kun 1,5l..!!! Joda, du er driiit tøft, kjøre fort er drit kult og jo fortere du kjører, jo tøffere er du..!! Tilbakestående er diagnosen... Bruker bilen din mye bensin når du slipper gassen? På "diagnosen" lyser det masse andre lys i tillegg. 140-150 i Bygdøy-svingen høres særdeles tvilsomt ut, og med en 316 tar det mildt sagt litt tid før man er oppe i 190 igjen etterpå, men at han kan ha vært oppe i 190 store deler av veien har jeg ingen problemer med å tro på. Tipper maks reell snittfart på 140 med en 316.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 IDIOT... 195 km/t og nesten 6000 O/min.. Da ligger IKKE forbruksnålen på kun 1,5l..!!! Joda, du er driiit tøft, kjøre fort er drit kult og jo fortere du kjører, jo tøffere er du..!! Tilbakestående er diagnosen... faen for en idiot du er? trenger ikke være tøff for å kjøre fort, det er bare noe som skjer automatisk noen ganger, man blir vant til det, og ikke fordi man vil tøffe seg, vet ikke om deg, da kaller jeg deg tilbakestående hvis du tror å kjøre fort er tilbakestående.... 'For ei latterlig holdning Har du nylig fått lappen eller? Og tenker du i det hele tatt på konsekvenser? begynn å bruk hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 jeg håper dere som "skrøyter" over toppfarten deres, og fortsetter og kjøre slik er 18 år og nettopp har fått lappen. dere kan jo IKKE har peiling på konsekvenser. og om dere er 20 og oppover er dere bare helt idioter. er dere egentlig klar over hvor mye av dekkbanen som har kontakt med asfalten i slik fart? sentrefugalkraften strekker dekket gaanske mye ut da folkens.. og nei, det blir ikke særlig bedre med lavprofil og brede dekk. tenk dere en flate på størrelse med en normal fjernkontråll til tv e.l... pr. hjul... det er ikke mer! og har dere i tillegg senket bilen og har stivere dempere, er det ikke mer enn en liten stein i veien som skal til for å miste kontrollen. - hva kan de som kommer imot gjøre, enn og vente på smellet? - hva kan de som sitter igjen med en sønn mindre gjøre? ..eventuellt de som dere dreper i den andre bilen (om det skulle skje) dere har ikke tjangt i helvette og rette opp en bmw(eller annen bil) med sladd i slik fart om dere ikke er proffisjonelle førere, noe jeg tviler på noen her inne er! tenk på litt mer enn deg selv når dere kjører så fort er dere snille.. dreper dere noen uskyldige, blir dere gjelds-slaver for resten av livet!! (jeg snakker/skriver ikke av erfaring, men med VEDT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hadde 220 på nåla med gamlebilen min, E36 320ia, og det var bittelitt til å gå på På helt flat vei Rart, for toppfarten er ca 214 på 320 PÅ min E36 320 har jeg hilset på sperra i 5.gir. Speedo viste 225, ble imponert over at bilen klarte det med 4 i bilen og på laaaaaang flat, brei vei i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det skjer automatisk at man plutselig er i 190 med en 316...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det skjer automatisk at man plutselig er i 190 med en 316...? Iht. tyske AMS bruker den godt og vel 40 sekunder på 0-160 Km/t... og etter én (1) Km har den stadig ikke en høyere hastighet enn ca 155 Km/t. Det er derfor realistisk å tro at en E36 316i bruker 60-70 sekunder på å nå 190 Km/t, men det er selvfølgelig mulig at den tiden for noen er "plutselig"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 hehe, bare venta på et innlegg fra fredrik ang 316`s prestanda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Heldig med den du...Mistet lappen for fem uker siden, TO GANGER PÅ ÈN DAG! (Tre timers mellomrom) 125 km/t i 70-sone 130 km/t i 80-sone Har ikke hørt noe ang. straff enda... Hvordan er det mulig å miste lappen 2 ganger i løpet av en dag??? Heldig med den du...Mistet lappen for fem uker siden, TO GANGER PÅ ÈN DAG! (Tre timers mellomrom) 125 km/t i 70-sone 130 km/t i 80-sone Har ikke hørt noe ang. straff enda... veeeldig lurt... ved slik kjørestil burde du ALDRI hatt lappen. du tenker ikke mye på andre trafikanter. Det samme til deg "badsha" EGOISTER!! Ja, du denne kjørestilen er jo helt på trynet... og du vet jo hele saken / historien også du eller? Begge gangene var forbikjøring på E18 fra Mandal. Jeg ville vært mer egoist om jeg skulle avbrutt forbikjøringen midt i og kastet meg inn i en 4,5 meter lang lomme mellom to biler, istedenfor å øke hastigheten noe og kjøre forbi alle bilene og legge meg trygt inn igjen. (TO FELT I SAMME RETNING!!) Ikke kom å si at du aldri har kjørt for fort eller noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Alle ha vel kjørt for fort, men det får være måte på. Miste lappen 2 ganger på en dag hvordan får du til det? Mistet du den først så fikk du kjøreseddel og klarte å gjøre samme stuntet på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå