Steffan C Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det nye skiltet uten flagg jeg...ingen som tilfeldigvis har bilde av det her? Dr_S sin baneracer med nye skilt uten flagg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Er da ingen skilt som er finere en di gamle du har. Ta iallefall uten flagg. Østeuropeisk look er ikke noe særli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det nye skiltet uten flagg jeg...ingen som tilfeldigvis har bilde av det her? Dr_S sin baneracer med nye skilt uten flagg . Pent! Er det noen som har et bilde av en E39 mørk grønn met med nytt skilt uten flagg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Snik-EU-fisering, NEI TAKK! Hahahaha... du ser spøkelser på høylys dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Er vel ingen som liker de virkelig gamle skiltene? De som endrer bredde etter hvilke tall man har og slikt? De ser jo så ufattelig stygge og gamle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 MED flagg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 stemmer for å ta MED flagg det har virkelig grodd på meg, syns det er ganske stilig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Ok nå ser det ut som jeg har bestemt meg for å ta MED flagg. Blir uansett bedre enn de gamle Corolla DX look-skiltene. Og bare en oblat i stedet for syv åtte stykker spredd utover... Enkelte har bare ikke peiling på estetikk. NAF-klistremerke i ruta var det også... Skal prøve å komme meg til biltilsynet i morgen og få tatt litt bilder av den etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 UTEN ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det nye skiltet uten flagg jeg...ingen som tilfeldigvis har bilde av det her? Dr_S sin baneracer med nye skilt uten flagg . Haha, baneracer faktisk! Du har jo like mye horn i panna du, steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Banesnurrer? skal vel kanskje holde kjeft, skal ikke se bort i fra at jeg snurrer på våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Blir for dumt det enkelte sier her ang "Øst-Europeisk-look". Det er jo bare fordi de aller fleste utenlandske bilene i dette landet er "håndtverkere" fra Øst-Europa. Skilt med dette blå feltet er standard i de fleste europeiske land, og er jo ikke noe spesielt for Øst-Europa. Er så typisk norsk å være redd for noe nytt. "Neineinei..! Jeg vil ha skilt lik de jeg hadde på 70-tallet! " "Jaja, da får vi lage en versjon uten det skumle blå feltet til deg da..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 skilt med flagg er finest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Små norske flagg passer best på juletre & kransekake spør du meg Nye kjennemerker uten, ser rent og pent ut Men husk at når du bestiller uten flagg, vil du få et større hvitt felt på ene siden. Trangsynet ville ikke "midtstille" nummeret når jeg spurte. H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå