Gå til innhold

Fått meg ny E39! Skal jeg ha skilt med eller uten flagg?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke helt hvordan så mange synes det er pent med et blått felt på ene siden av skiltet????

(Selvfølgelig lov å ha sin egen mening)

Men har inntrykk av at de fleste (Hvertfall på bimmers) synes det er mest pent med en clean look på bilen.

Folk lakkerer lister, nyrer, speil og senker biler med store felger osv.

Det synes DE FLESTE er blir jævlig pent!

Men hvis du hadde montert et klistremerke i en helt annen farge enn bilen hadde det sett stygt ut og folk hadde reagert på at det hadde sett helt jævlig ut!

Allikevel er det så mange som synes det blir penere når du monterer et skilt med et stort synlig blått felt og attpåtil et flagg på ene siden av skiltet???

Min mening er at det ser rett og slett ikke ut!!

Men som sagt alle hver sin smak...

Kan ikke få sagt hvor enig jeg er i det du sier:)

Godt at hvertfall noen er enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, i løpet av kort tid er dere også konvertert. Alt som er uten blått felt og flagg kommer til å se gammelt ut.. ;)

Er ikke helt sikker på det Gunnar :)

Jeg har de nye skiltene og fonten på de er jo lik så de ser jo egentlig nye ut!

Og så lenge du får velge om du vil ha med flagg eller uten, vil det aldri bli kun biler med flagg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det grå flertall, selvfølgelig :lol:

Ikke for å drive tråden helt OT, men du er vel klar over at EU er en mellomstatlig union med 27 suverene medlemsland ? Hvem er så det grå flertall om ikke oss alle sammen enten man bor i Norge eller i et land som er medlem i EU ?... EU begynner å bli stort... ca. 495 millioner mennesker bor innenfor EU´s grenser og til sammenligning bor det kun ca. 300 millioner mennesker i USA... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det grå flertall, selvfølgelig :lol:

Ikke for å drive tråden helt OT, men du er vel klar over at EU er en mellomstatlig union med 27 suverene medlemsland ? Hvem er så det grå flertall om ikke oss alle sammen enten man bor i Norge eller i et land som er medlem i EU ?... EU begynner å bli stort... ca. 495 millioner mennesker bor innenfor EU´s grenser og til sammenligning bor det kun ca. 300 millioner mennesker i USA... :wink:

Stiller meg nøytral enda til EU, men vet ikke om det er det beste argumentet jeg har hørt.

Vi trenger jo ikke å følge strømmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg nøytral enda til EU, men vet ikke om det er det beste argumentet jeg har hørt.

Vi trenger jo ikke å følge strømmen...

Nei, men så har jeg da heller ikke argumentert for et norsk EU medlemsskap. Det var derimot en luring her inne som argumenterte for at han absolut ikke ville ha et skilt med flagg på fordi det skiltet minner litt om EU skiltene... og slik "snik-EU-fisering" skulle han ikke ha noe av (sikkert ironisk ment). Observert fra Danmark virker imidlertid store deler av den norske EU-debatten temmelig tåpelig og tildels barnslig. Mitt poeng er at nå er snart hele Europa forent i en demokratisk union og det virker derfor litt desperat og navlebeskuende å stå utenfor. Norge gjør jo stort sett som EU dikterer allikevel (nesten mer enn f.eks Danmark)... så hvorfor ikke få en fast plass ved forhandlingsbordet også ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...