J Naustdal Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Heilt vill! http://dailycarvideos.com/2007/08/16/great-2008-bmw-m3-test-drive-video/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 frysninger fra hue og helt nedi høyre beinet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ja, nå begynner vi å snakke bedre testkjøring ja! Gi oss flere slike tester som det lukter svidd av! Rett og slett en fantastisk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 grøss! Rett og slett heftig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Fy for en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Ahhh, helt rått . Skulle virkelig ønske jeg var motorjournalist nå man ser slike tester . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Heftig..Morro at de tok i bruk en åtter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 En sånn bil kunne jeg tenkt meg hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 helt rått! *kjøpe lottokupong* men på slutten av filmen, da han kjørte inn på sidelinja/depoet, hva var de "pipelydene" man hørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 helt rått!*kjøpe lottokupong* men på slutten av filmen, da han kjørte inn på sidelinja/depoet, hva var de "pipelydene" man hørte? Høres bare ut som det er bremsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 reagerte på det jeg også, men etter den kjøringa der, regner jeg med bremsene har fått kjørt seg litt, og da er det vel ikke helt unormalt med både litt lyder og røyk. ( Eller hva sier du Gunnar? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 En fantastisk konstruksjon... brutalt og balansert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Det er bare å begynne å spare, gutter og jenter. Gleder meg litt til Tommy Rustad eller Jeremy Clarkson får tak i en slik. Da kan det bli morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Hmmmm, gleder meg til sønnen min bruktimportere en slik....om 16 år Da skal jeg ha en prøve tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 lurer på hvem på forumet som blir den første til å eie en slik men koster nok sikkert sjorta når den kommer til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå