R Andersen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Anbefaler å trykke på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 hinsides tøffe bilder og rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 RÅ bil, og tøffe bilder... Hadde jeg ikke handlet hus i dag, så skulle jeg vurdert en slik en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 utrolige fete bilder OG bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Er en av de aktive brukerne på Zatzy sin den der. Fikk my pes for at det var automat helt til han sa at han satt i rullestol. Han hadde E46 M3 før. Fet bil uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Tøøøøfff.. Bare synd det er svindyre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Nydelige bilder, og drit rå BMW dette . Hadde jeg ikke handlet hus i dag, så skulle jeg vurdert en slik en.. Grattis da mAZE . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Flotte bilder. Men får ikke noe må-ha-følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Nydelig bil og flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Et hakk til på felgene, og litt grommere bremser så har vi den! Helst slissa/borret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 fikser ikke helt de sorte felgene, blir litt vel mye ... sort. Lekre bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Bra bil, men tror nok bildene hadde gjort seg med litt mindre vidvinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Er en av de aktive brukerne på Zatzy sin den der. Fikk my pes for at det var automat helt til han sa at han satt i rullestol. Han hadde E46 M3 før. Fet bil uten tvil! Stemmer det. Han ble lam etter en motorsykkelulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Fancy men første jeg tenkte på når jeg så bilde nr2 var "darth vader" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 lystpå deilig bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå