-Anders- Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Huset i bakgrunnen tilsier ikke akkurat millionhus... Har du vært inne i huset? kan hende det skuler seg noen lukseriøse godbiter der inne vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Ikke vet jeg, men kommentaren: " Bare 10 000kr igjen, det blir ikke mye shopping i dublin da" Eller hvor det no var, som han kom med til kameraten sin etter at bilen var betalt, får meg egentlig til å se litt i retningen at pappa betaler. Men ser han skriver at han selger pga. han har lyst på Bmw X5. Da må han ta opp et bra lån til kun å være 18 år. Hmm.. Kan få kjøpe min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Bare fint at han selger den. 18 år og 325 tilsier høy risiko for totalvrak.. Håper noen ordentlige folk kjøper bilen. Billig for 109 for den og! Er enig der. Jeg har lagt mye ting og penger i bilen der så ønsker at den skal bli tatt vare på. Men husk og ikke ta all 18åringer under en kam Jeg var 19 når jeg eide den og den fikk ikke en skramme av meg. Er 20 nå og klarte meg fint igjennom prøveperioden Men er desverre mange 18åringer som kjører over evne. 6er lyd med taket nede hjelper ikke akkurat på 1840 tankegangen, det kan jeg nevne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Huset i bakgrunnen tilsier ikke akkurat millionhus... Har du vært inne i huset? kan hende det skuler seg noen lukseriøse godbiter der inne vet du Og huset i bakgrunnen kan jo også være huset til 18årngen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Huset i bakgrunnen tilsier ikke akkurat millionhus... Har du vært inne i huset? kan hende det skuler seg noen lukseriøse godbiter der inne vet du Og huset i bakgrunnen kan jo også være huset til 18årngen. Hehe.. Word... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Kan jo også gå lei bilen..Selv hadde jeg m3'n bare i noen før jeg var giret på noe nytt og solgte den.. x5 får man jo også til en 350-400k nå (en sliten en) og bor man hjemme og har jobb så klarer man fint å betjene et lån på en sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Kan jo også gå lei bilen..Selv hadde jeg m3'n bare i noen før jeg var giret på noe nytt og solgte den..x5 får man jo også til en 350-400k nå (en sliten en) og bor man hjemme og har jobb så klarer man fint å betjene et lån på en sånn også. Alt er egentlig mulig, men i relasjon til biler og ikke minst bilbytter er det sjelden at kostnadene totalt sett ikke er temmelig store. Det er typisk at man når å ta en service (inkl. reparasjoner), kjøpe nye felger/dekk, kjøpe stereo og kanskje litt gadgets som Xenonlys og styling... før bilbytte tankene dukker opp. Når man er ung handler alt om nyhetens interesse og den oppmerksomhet man kan få hos venner og bekjente... og det koster betydelig mer enn man umiddelbart er klar over eller ønsker å innrømme overfor seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Kan jo også gå lei bilen..Selv hadde jeg m3'n bare i noen før jeg var giret på noe nytt og solgte den..x5 får man jo også til en 350-400k nå (en sliten en) og bor man hjemme og har jobb så klarer man fint å betjene et lån på en sånn også. Alt er egentlig mulig, men i relasjon til biler og ikke minst bilbytter er det sjelden at kostnadene totalt sett ikke er temmelig store. Det er typisk at man når å ta en service (inkl. reparasjoner), kjøpe nye felger/dekk, kjøpe stereo og kanskje litt gadgets som Xenonlys og styling... før bilbytte tankene dukker opp. Når man er ung handler alt om nyhetens interesse og den oppmerksomhet man kan få hos venner og bekjente... og det koster betydelig mer enn man umiddelbart er klar over eller ønsker å innrømme overfor seg selv. Enig i det du skriver der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 men nå er det jo Ikke så lenge siden Trådstartere heller kjøpte denne bilen vis jeg ikke blander med en annen bil! men syns jeg så en topic med div kjøretur hjem fra bilkjøpt osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 men nå er det jo Ikke så lenge siden Trådstartere heller kjøpte denne bilen vis jeg ikke blander med en annen bil! men syns jeg så en topic med div kjøretur hjem fra bilkjøpt osv! Stemmer bra det. Hadde bilen i 5 mnd. Men kjørte faktisk 12 000km med bilen på de månedene og solgte den pga. jeg skulle flytte og bli student og ikke pga. jeg var lei den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amork Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Trenger ikke å vere msnge millinær for å byttebil etter 20 dager eller å være bortskjemt for å si bare ti tusen kroner igjen.... Regn ut selv da hvor mye du bruker hjemme på en fridag.... jeg bor i verdens kjedligste by menn bruker lett 1500 kroner på bensin bilvask mat og fliring i løpet av en dag så viss du skal på shopping der burde du jo ha iallefall ti tusen kroner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 ser den ble solgt tilslutt. Noen som vet hvor bilen havnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Huset i bakgrunnen ikke millionhus?? Nettopp flytta til Stavanger, her kunne det huset koste 5 mill det!! Litt synd å sløse uhemma, men ble vel et greit kjøp for nestemann da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Latt folk få bytte bil så ofte de vill da:) Viss jeg hadde hatt mye penger hadde jeg bytta en gang i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Koster jo ikke no å bytte bil ofte vis dem bilene ligger nogenlunde likt i pris.. For lite verdi tap på bilene å! Jeg er 20 nå, å har hatt 5 biler siden jeg var 18.. Har da fått igjen ihvertfall det jeg har gitt vis ikke mer for alle sammen (untatt e30`n da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå