Chriso Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Prestandamessig er den vel som en e46 328i ESS klokket den til 3sek raskere 0-120 før/etter "chip". Såpass! Dette hørtes mye ut. Hva er fabrikktallene egentlig? Rundt 9? Planen min er å hente en fullspekket 330cd i tyskland om 3 år (etter utdanningen) med påfølgende chipping! Hehe, det er lov å drømme Edit: Gratulerer med pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Gratulerer med ny bil da;) Så jo meget pen ut, blir spennende å se hvordan folien ser blir.. Men hvit e46 er jo utrolig tøft..! Sammen med tonete sideruter selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Prestandamessig er den vel som en e46 328i ESS klokket den til 3sek raskere 0-120 før/etter "chip". Såpass! Dette hørtes mye ut. Hva er fabrikktallene egentlig? Rundt 9? Planen min er å hente en fullspekket 330cd i tyskland om 3 år (etter utdanningen) med påfølgende chipping! Hehe, det er lov å drømme Edit: Gratulerer med pen bil! Fakbrikktall er 8.8sek 0-100kmt..men da skal vel alt klaffe ganske bra.. En 330cd kunne jeg også tenkt meg i framtiden, men E92 320cd har ca samme pris..En litt håra 330cd tror jeg flytter bra på seg og er nok en real dekkspiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Må få gratulere med flott bil jeg også Kan ble tøff som hvit den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Grattis bjørnebass. Veldig pen bil, og diesel er ikke så ille som folk skal ha det til. Men syns du skulle klemt til med 335d ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Grattis den ser strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Nok en gang; Grattis! Fin bil med riktig utstyr! Men hvit film? Tenker du da på å legge hvit folie på hele bilen? Ja..Lurte litt på det. Skal vist være veldig bra og med full garanti osv samt greit å ta av igjen hvis man måtte ønske det. Litt sugen på "hvit" bil vettu. Er vel noe ala Thorleif gjorde på M3csl'n? Det er noe jeg absolutt ville ha anbefalt, folien sitter veldig bra og det følger med garanti. Det er faktisk en god del drosjer som kjører rundt med folie. Hvit e-46 er meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Nok en gang; Grattis! Fin bil med riktig utstyr! Men hvit film? Tenker du da på å legge hvit folie på hele bilen? Ja..Lurte litt på det. Skal vist være veldig bra og med full garanti osv samt greit å ta av igjen hvis man måtte ønske det. Litt sugen på "hvit" bil vettu. Er vel noe ala Thorleif gjorde på M3csl'n? Det er noe jeg absolutt ville ha anbefalt, folien sitter veldig bra og det følger med garanti. Det er faktisk en god del drosjer som kjører rundt med folie. Hvit e-46 er meget pent! Har du hatt dette selv? Blir folien som en slags lakk? At man får samme feelingen? Frister mye å gjøre dette, men hadde vært ekstra stas å få sett en bil close-up med noe lignende først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Har visst "oversett" denne tråden her gitt.. Grattis med ny flott bil, Bjørn. Så strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Gratulerer med ny råfin snobbete bil! Ser veldig bra ut! Overraskende goe tall også! Diesel er jo litt artig da Mvh. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Nydelig bil, riktig utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Grattis! Et godt valg når du først skulle være fornuftig. Diesel er veldig brukendes det, men har bare helt feil karekteristikk for å være underholdende. Du mangler "SPORT" ja... Hihi, den har jeg! Mangler "el-rollo" jeg da. Har rollo, men den er manuell. Greit det igrunn, har ikke noe behov for å ta den opp og ned uansett. Hvit kan bli fint det, men klarer ikke helt se for meg hvordan det blir med folie. I hodet mitt er den matt og myk, men det stemmer nok ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Grattis med ny bil!! Denne så utrolig fin ut. Kjører ikke alle disse grønne Box Delivery budbilene med folie da? Mener å ha hørt dette i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Grattis med nydelig bil. Alltid spennende og se hva du skal ha. Skuffet ikke denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Gratulerer! Folie blir absolutt fint, men at det blir som lakk.. tja. Tipper det kan variere noe etter type på folien, men refleksjonsmessig syns jeg ikke det kommer opp på lakknivå. Du ser at det ikke skinner og reflekterer like bra. Veldig mange av de gule taxiene i landet har folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå