Gå til innhold

Ny Audi A4 og Jaguar XF

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal være enig der.

a4 er en lekker bil. Mercedes C-klasse er en lekker bil. Bmw 3-serie er... "interessant".

Facelift bør være på trappene! (eller rettere sakt rearlift...) coupefronten som på m3 sedan, og ny bakende så har bmw noe å stille opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaguaren minner jo om en av de nye Ford Mondeo'ene med face lift :D

Knappene innvendig ser jo ut som om de er hentet fra Mazda og Ford. Slektskapet må være nært.....

Virkelighets opplevelsen er sikkert litt bedre enn billedopplevelsen....

A4'en er jo litt "snasen". kan jo ikke si noe annet. Av Tysk så er dette mitt 2.valg.

Ser ut som kvalitet , og føles sikkert slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den A4'en er vel på størrelse med gamle A6 nå? Hvorfor skal bilene bli så store... :?

Fordi både gjennomsnitshøyden og ikke minst gjennomsnitsvekten har øket dramatisk siden forrige skifte av chassis i år 2000 (les dagens A4 er kun en facelift av A4 fra 2000-05) + at bilens størrelse helst skal være stor nok frem til neste skifte av chassis. Intet tyder dessverre på at fedmeepedemien er på retur i den vestlige verden... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får mange venner med å si det til alle du møter med stor bil. "Jaha, feit familie du?".

Hehehe... du kan så si, men det er mange i dag som f.eks ikke får plass bak rattet i en Mini made by MG Rover. Jeg har også overhørt folk som etter en prøvetur hos BMW har klaget over at det er for liten plass til sjåføren i en Z4... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å se at det ikke bare er jeg som synes Jaguaren minnet mye om både Hyundai og spesielt Ford (akkurat som Coupen som også ligner for mye på Ford).

Har et litt for synlig slektskap til New Edge og Kinetic Design rett og slett..

Håper den ser bedre ut i virkeligheten.

EDIT:

Siden det var en tråd om nye A4 nevner jeg den og:

Audi vil for meg alltid bare være Audi.. - Blir ikke bedre av å hete A4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi vil for meg alltid bare være Audi.. - Blir ikke bedre av å hete A4!

Heller ikke hvis den kjører bedre enn en BMW ? ... for det er dessverre det som ser ut til å være situasjonen fremover... :?

Handler nok mye om følelser for min del..

Greit at Audi ikke ikke føles som en dårlig justert sofa på veien lengre, men har vel ikke blitt morsommere å kjøre enn en tilsvarende BMW? Uansett synes jeg heldigvis ikke som mange andre her at utseendet på nye Audi er særlig vellykket med hundesnute og lite utvikling ellers.. ikke at jeg synes at alle BMW for tiden er vellykket, men de som er det er til gjengjeld svært vellykket og ikke minst særegne! De som er mindre vellykket vekker om ikke annet nok følelser til at folk aldri blir lei av å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...