[space] Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Audien vokser stadig: 18 cm er jo mye! http://www.dinside.no/php/art.php?id=394599 Jaguaren ser lekker ut bakfra / på skrå bakfra, men fronten er totalt misslykket... Hvorfor ikke lage fronten mer lik coupeen? http://www.dinside.no/php/art.php?id=394560 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Shit... den nye Audi A4 versjonen var skikkelig lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 den nye Audien var bare rå lekker!!! mintem litt om Merscedes:) mens den nye Jaguaren minte meg om Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Skal være enig der. a4 er en lekker bil. Mercedes C-klasse er en lekker bil. Bmw 3-serie er... "interessant". Facelift bør være på trappene! (eller rettere sakt rearlift...) coupefronten som på m3 sedan, og ny bakende så har bmw noe å stille opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Var ikke mye som minnet om Jaguar i den xf'en syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Jaguaren minner jo om en av de nye Ford Mondeo'ene med face lift Knappene innvendig ser jo ut som om de er hentet fra Mazda og Ford. Slektskapet må være nært..... Virkelighets opplevelsen er sikkert litt bedre enn billedopplevelsen.... A4'en er jo litt "snasen". kan jo ikke si noe annet. Av Tysk så er dette mitt 2.valg. Ser ut som kvalitet , og føles sikkert slik også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Den A4'en er vel på størrelse med gamle A6 nå? Hvorfor skal bilene bli så store... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Den A4'en er vel på størrelse med gamle A6 nå? Hvorfor skal bilene bli så store... Fordi både gjennomsnitshøyden og ikke minst gjennomsnitsvekten har øket dramatisk siden forrige skifte av chassis i år 2000 (les dagens A4 er kun en facelift av A4 fra 2000-05) + at bilens størrelse helst skal være stor nok frem til neste skifte av chassis. Intet tyder dessverre på at fedmeepedemien er på retur i den vestlige verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Tipper du får mange venner med å si det til alle du møter med stor bil. "Jaha, feit familie du?". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Tipper du får mange venner med å si det til alle du møter med stor bil. "Jaha, feit familie du?". Hehehe... du kan så si, men det er mange i dag som f.eks ikke får plass bak rattet i en Mini made by MG Rover. Jeg har også overhørt folk som etter en prøvetur hos BMW har klaget over at det er for liten plass til sjåføren i en Z4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Syns audi fortjener applaus for arbeidet med å minske forbruket. Det er vesentlige forskjeller til de modellene som ha vert til nå. 6.2 sek fra 0-100 med 4x4 og "bare" 265hk er også imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 6.2 sek fra 0-100 med 4x4 og "bare" 265hk er også imponerende. E46 330xi= 0-100km/t på 6,6sek. mer imponerende med "BARE" 231hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Bra å se at det ikke bare er jeg som synes Jaguaren minnet mye om både Hyundai og spesielt Ford (akkurat som Coupen som også ligner for mye på Ford). Har et litt for synlig slektskap til New Edge og Kinetic Design rett og slett.. Håper den ser bedre ut i virkeligheten. EDIT: Siden det var en tråd om nye A4 nevner jeg den og: Audi vil for meg alltid bare være Audi.. - Blir ikke bedre av å hete A4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Audi vil for meg alltid bare være Audi.. - Blir ikke bedre av å hete A4! Heller ikke hvis den kjører bedre enn en BMW ? ... for det er dessverre det som ser ut til å være situasjonen fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Audi vil for meg alltid bare være Audi.. - Blir ikke bedre av å hete A4! Heller ikke hvis den kjører bedre enn en BMW ? ... for det er dessverre det som ser ut til å være situasjonen fremover... Handler nok mye om følelser for min del.. Greit at Audi ikke ikke føles som en dårlig justert sofa på veien lengre, men har vel ikke blitt morsommere å kjøre enn en tilsvarende BMW? Uansett synes jeg heldigvis ikke som mange andre her at utseendet på nye Audi er særlig vellykket med hundesnute og lite utvikling ellers.. ikke at jeg synes at alle BMW for tiden er vellykket, men de som er det er til gjengjeld svært vellykket og ikke minst særegne! De som er mindre vellykket vekker om ikke annet nok følelser til at folk aldri blir lei av å diskutere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå