ropa Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Er dette noe problem egentelig?? Har sånn jeg og, det var sånn på forrige Bmw min mener jeg. Trur den skal være slik,hehe Ikke press den så langt inn som du gjør på dama, ta den litt ut, legg han nedpå og la det strømme på
Tommy. S Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 samma problem på min e36. bytta bens stasjon.
-Anders- Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 virker nesten som det er sånn det er på e36! alle har jo "problemet" !
Fliid Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være.. pumpene i Norge kan umulig være laget så spesielle at det ikke går ann å pumpe på en normal måte. Dette må da være en feil å hører ut som det er feil på utluftinga til tanken. Selvom tilsyneltaende " alle " kan ha den feilen så er det ikke gitt at det er slik det skal være. E36 er ingen ny bil, å hvem veit når dette problemet oppstod på akkurat din bil. For den var nok ikke slik når den ble kjøpt ny hos BMW forhandler. Skjekk utluftinga på tanken din. Er vell no krøll der.
Mexos Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Prøvde å holde den på ytterste hakket idag når jeg fylte (På bilen og ikke dama Ropa ) Da strømmet det fint, men skal nok ikke være slik egentlig. Skal skjekke lufteslangene, men har ihvertfall funnet ut en reserve måte å fylle på no
Xsess Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Har ikke opplevd dette på min E36 enda hvertfall...
vegard89 Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 er vel anntaglig en svakhet på e36! trudde det var no som hadde tetta seg jeg første gangene jeg fylte.. men med en gang jeg holdt pistolen lengre ned og litt ut igjen så funka det bra!.. men rart det er sånn.. er jo helt idiotid:P
vegarde Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Har det samme problemet jeg å.Ta å¨legg pistolen helt ned og ikke så langt inn Akkurat likedan må jeg også gjøre.. husker første gang jeg sku fylle bensin på min e36 325 cab, sto å plagdes lenge ved bensinpumpa, fikk bare 1liter i slengen på. Ikke noe gøy akkurat.
Thomaz Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Skal nok være sånn.. Vært det på begge e36 mine Moder`n sin 320T som var av den aller siste e36 (1999) var sånn.. Ser heller ikke på dette som no spes problem..
Fliid Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Skal nok være sånn..Vært det på begge e36 mine Moder`n sin 320T som var av den aller siste e36 (1999) var sånn.. Ser heller ikke på dette som no spes problem.. Forklar hvorfor man har de som ikke har dette på problemet på E36.. Er det demmes bil det er no galt med?
Jesse Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 jeg har også dette problemet en shell station oppi hugget her har totalt renovert med splitter nye pumper som var veldig spesielle, med de pumpene har jeg ikke problemet lenger har egentli ikke tenkt så mye på det, for ble en vane etter første gangen med bare litt inn, og hell nedover. hehe mvh
toremartin Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 samme problemet på min e39 diesel også...men er en vanesak..
hmyraune Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Har en E36 touring jeg også, og sliter litt med det samme, men fant fort ut som dere sa det med at det gjelder å holde fyllestussen litt lenger ut. Merkelig at BMW ikke har klart å løse dette på en mer effektiv måte.
vegardt Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Har samme problem med min E36. Men som alle sier så virker det å ha pumpen litt lenger ut å presse litt ned. men en ting jeg lurer på er om statoil bruker en anna type pumper enn andre, for alle statoil stasjoner er umulig å fylle på uansett hvordan man gjør det, mens med andre stasjoner fungerer det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå