BMW_Stig Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Min bror ba meg legge inn en post her å reklamere litt for hva som kan gjøres "Power-messig" med bilen. Han hadde en 2000 mod 530D sedan. Han bestilte seg intercooler fra www.allardmotorcompany.co.uk men han solgte bilen sin før den ble montert. Allardmotorcompany lovet 270hk med chip, effektanlegg og intercooler Om du er intrisert i intercooleren er den til salgs. Send meg en PM så får du telefonnummer. Den ligger ubrukt i esken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Synst denne er veldig pen...BBS CH i 19toms... Jeg ville gått for en slik look .... Ja, her ser man virkelig hvor flotte CH felgene er Lekkert, synd de er så dyre, kanskje det er noen pent brukte på nett, tror jeg må begynne å spare. Er denne senket? Min bror ba meg legge inn en post her å reklamere litt for hva som kan gjøres "Power-messig" med bilen. Han hadde en 2000 mod 530D sedan. Han bestilte seg intercooler fra www.allardmotorcompany.co.uk men han solgte bilen sin før den ble montert. Allardmotorcompany lovet 270hk med chip, effektanlegg og intercooler Om du er intrisert i intercooleren er den til salgs. Send meg en PM så får du telefonnummer. Den ligger ubrukt i esken enda. Nå har jeg faceliften, vet ikke om det er noe forskjell der? Vil ikke trimme ennå tror jeg, får se til vår/sommeren, men interresant opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Min bror ba meg legge inn en post her å reklamere litt for hva som kan gjøres "Power-messig" med bilen. Han hadde en 2000 mod 530D sedan. Han bestilte seg intercooler fra www.allardmotorcompany.co.uk men han solgte bilen sin før den ble montert. Allardmotorcompany lovet 270hk med chip, effektanlegg og intercooler Om du er intrisert i intercooleren er den til salgs. Send meg en PM så får du telefonnummer. Den ligger ubrukt i esken enda. Og hva prisnivå ligger disse på? Noen tusenlapper, noen titusenlapper eller mere Står ikke først i køen dette, mye estetisk som skal på plass først, men kommer jo litt an på pris self.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Da har det ihvertfall blitt handlet felger fra min side. Ble en nedprioritering de-luxe, Hartge var altfor dyrt, og valget falt på M-sport felger i 19" Slike: 15lapper med dekk er vel ok, måtte nesten handle nå. Hører at de fleste ikke kommer til å selge BMW-replica lengre. De har fått lov å selge ut lageret, men så er det slutt. To ting jeg hadde tenkt annerledes i utgangspunktet. Jeg skulle ikke over 18" Tross gode referanser, jeg frykter at dette kommer til å bli i overkant hardt, både for meg og bil. Det ble også samme dim framme og bak, 235, men jeg sparer meg en ny 4-hjulskontroll, og jeg har blitt fortalt at papirer for godkjenning med forskjellig dim har blitt verre. Jeg var ikke klar over at brede dekk bak skulle tilsi annen hjulstilling??? Hos meg spiste bilen somerdekk(255) på innsiden, men er helt fin med vinterhjul(205). GS sa at dette var ett kjent problem, og krevde bare en liten justering bak. Gidder ikke justere bilen 2 ganger i året Forøvrig så virker Hartge senkesettet meget bra etter 4-hjulskontroll og skifte av belger til nivåregulering bak(M-belger). Bilen måtte justeres ned 2cm bak også, til info. En STOR ulempe med å handle nå, det er svært LEEEEENGE til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Prisen på allard intercooleren e 6 høvdinga. Det er med fester, elektriske kjølevifter å komplett rør overføringer. For mere info se : allardmotorcompany.com..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå