Lars89 Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Utrolig strøken og gjennomført bil. Bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Den her bilen var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 synes alt ved denne var rått jeg=) Likte spesiellt lyden av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Meget gjennomført e36! Er det orginale Hartge hjul? De passet bilen utrolig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Helt klart lekker e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Fy faen så pen bil! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hvilken motor er det? Ser ut som en m50 og tekst under avatar sier det samme, men den ble da aldri levert med 2,8??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hvilken dim er det på felgene? Akkurat slike jeg er på utkikk etter:) Hvem selger disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 PEN! eneste minuset er bakluken, men det er det som gjør den spesiell speil neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Nydelig farge, likte bilen veldig, veldig godt! Kost på den noen nye speil, så er den nok i boks! Ser du er på jakt etter interiør, så det er vel ganske orginalt? Da har du to ting å arbeide mot! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Fet sedan.. en av de penere jeg har sett. Men er i tvil ang bakluka gitt! mulig det ser "ok" ut i RL. ACS speil er ikke feil tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Overaskende lite negativt om bakluka gitt Det er bra... Felgene er vel Hartge replica,men de er skrudde og 3-delte så hva pris angår, så er det lite som minner om replica... RH felger selges hos Nordisk felgimprt bl.a (http://www.felger.info/) Som "vegardostrem" er inne på,så er interiøret stort sett orginalt. Helt greit i mine øyne,men det matcher kanskje ikke bilens utseende lenger. Så, ja jeg er på utkikk etter skinn til 4dørs E36. Har egentlig litt lyst å ta stilen helt ut i ASC,bare synd jeg har noen Hartge look felger som jeg er så glad i,så time vill sjåv! Motoren er M50B28 (har stroket den) mere info om bil m.m her: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1793 Videre planer er: Datasprut,skinn,finne ut videre stil (ASC/Hartge) På litt lenger sikt er kompressor høyt i kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Synes den er fin jeg Det synes jeg og Dog mye blått i motorrom,ellers kjempeflott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Likte bilen din veldig godt! Clean hele veien! Liker at du er detaljorientert, (blå bil, blåe coilovers og blått filter) Men det hadde kanskje blitt litt finere med helt svart grill..? Litt brytning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Skal prøve mattsort grill en dag. Har vært inne på "sort grill tanken" før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå